Tack för alla snällheter. Värmer verkligen i de hårda tider då man annars kan få sådana här råheter kastade i ansiktet av passpoliser på Arlanda: "Så du skall alltså flyga till Manchester. Inte med det här passet iallafall."
Långsiktig målsättning för PCASBRA!
Även 23 ligan är vi med för att se och lära av andra, med förhoppningsvis en högre tabellposition än 6a. I år borde klara en 4e plats iaf tycker vi.
Beroende på om vi får behålla nyckelspelarna till den 24e ligan så ska vi nog kunna konkurrera om medaljerna till hösten.
Även 23 ligan är vi med för att se och lära av andra, med förhoppningsvis en högre tabellposition än 6a. I år borde klara en 4e plats iaf tycker vi.
Du spelar i en tuffare grupp i år så en sjätte plats vore inte illa alls. Det är inte fel med visioner och målsättningar dock
Du spelar i en tuffare grupp i år så en sjätte plats vore inte illa alls. Det är inte fel med visioner och målsättningar dock
Nu togs juh dåh målbilden innan serien lottades..
Dvs jag kommer givetvis inte att avgå om (läs: när) vi inte når den placeringen.
Tror inte det är omöjligt med ens en 6e plats, men däremot jvligt svårt.
Jag kommer juh inte ha ngra spelare kvar när serien är slut. Redraften känns som kommer vara enkel till nästa år..
Kul serie. Roligt att det är igång.
Lycka till alla!
Har precis rekryterat 11 glada amatörer till mitt Human-lag. Men re-rolls, kostar de verkligen 100k?
Nej, rerolls kostar 50k för humans. Men då du skapar laget efter att säsongen startats tror systemet att det är ett gammalt lag. Skicka ett meddelande här till mig där du säger vad laget heter, och hur många rerolls du vill ha, så fixar jag det.
Har precis rekryterat 11 glada amatörer till mitt Human-lag. Men re-rolls, kostar de verkligen 100k?
Nej, rerolls kostar 50k för humans. Men då du skapar laget efter att säsongen startats tror systemet att det är ett gammalt lag. Skicka ett meddelande här till mig där du säger vad laget heter, och hur många rerolls du vill ha, så fixar jag det.
Razt, du får hålla ut till match nr 4, då blir det grodlår för hela slanten :-)
Match 1: Orcs
Match 2: Dwarves
Match 3: utvecklat kaosdwarve
Match 4: remaines av skogsalver ;-)
Comments
Varm applåd å mina vägnar.
+1,24
Helt med!
Kollade för övrigt igenom serien lite snabbt.
Dvs jag utgår från att alla lag har gjort sina återköp nu.
21 lag, varav 10 stycken är 'utvecklade'.
Genomsnitt teamvärde hos de utvecklade lagen är 1346.
Tre lag ligger över snittvärdet.
Zekes Orker: 1560.
Mina Humans: 1420.
Ozts Norse: 1400.
Tydligt vilka tre som satsar på pallplats!
Frågan är om de pallar trycket!
Beroende på om vi får behålla nyckelspelarna till den 24e ligan så ska vi nog kunna konkurrera om medaljerna till hösten.
Lycka till alla inför kommande säsong!
Nu togs juh dåh målbilden innan serien lottades..
Dvs jag kommer givetvis inte att avgå om (läs: när) vi inte når den placeringen.
Tror inte det är omöjligt med ens en 6e plats, men däremot jvligt svårt.
Jag kommer juh inte ha ngra spelare kvar när serien är slut. Redraften känns som kommer vara enkel till nästa år..
Kul serie. Roligt att det är igång.
Lycka till alla!
@Zeke73, jag höll på och lekte på sidan och lyckades knasa till det, men MartinS var snabb med att fixa till felet
Sensmoralen är dock att jag har slutat leka på sidan
1. Slåss
2. Köpa Troll
3. Slåss mer
Tack, men det har redan fixats av Lockmund.
Match 1, Dvärgar.
Match 2, Utvecklade Kaosdvärgar
Jag håller tummarna på att min treeman, wardancer och catcher lever till match 3!
Får hoppas att mina dvärgar hinner ikapp
Ses imorrn
Så var det d där med virriga dagar när man varit ledig haha. Ja vi ses torsdag
Match 1: Orcs
Match 2: Dwarves
Match 3: utvecklat kaosdwarve
Match 4: remaines av skogsalver ;-)