Säsong 23

245

Comments

• Inför Season 23, så måste jag säga grymt bra jobbat @Pellevin , vad du har stått i och ordnat med saker, regler, inställningar osv osv.

Varm applåd å mina vägnar.
  • z3bb3 wrote: »
    Inför Season 23, så måste jag säga grymt bra jobbat @Pellevin , vad du har stått i och ordnat med saker, regler, inställningar osv osv.

+1,24

Inför Season 23, så måste jag säga grymt bra jobbat @Pellevin , vad du har stått i och ordnat med saker, regler, inställningar osv osv.

Helt med!

• Ska Pertan verkligen spela med både dvärgar och halvlingar eller har det bara blivit knas? :)
  • Tack för alla snällheter. Värmer verkligen i de hårda tider då man annars kan få sådana här råheter kastade i ansiktet av passpoliser på Arlanda: "Så du skall alltså flyga till Manchester. Inte med det här passet iallafall."
  • edited April 2017
    @pellevin: Du är grym!

Kollade för övrigt igenom serien lite snabbt.
    Dvs jag utgår från att alla lag har gjort sina återköp nu.
    21 lag, varav 10 stycken är 'utvecklade'.

Genomsnitt teamvärde hos de utvecklade lagen är 1346.
    Tre lag ligger över snittvärdet.

Zekes Orker: 1560.
    Mina Humans: 1420.
    Ozts Norse: 1400.
  • Martin08 wrote: »

Tydligt vilka tre som satsar på pallplats! ;)
    Martin08 wrote: »

Tydligt vilka tre som satsar på pallplats! ;)

Frågan är om de pallar trycket!
  • *host*

Långsiktig målsättning för PCASBRA!
    Även 23 ligan är vi med för att se och lära av andra, med förhoppningsvis en högre tabellposition än 6a. I år borde klara en 4e plats iaf tycker vi.

Beroende på om vi får behålla nyckelspelarna till den 24e ligan så ska vi nog kunna konkurrera om medaljerna till hösten.
  • Nu är lottningen klar för Season 23.
  • Grymt! Mina alver kommer få så mycket däng i grupp a så det kommer sjunga om det. Men det ska de ha.
    Lycka till alla inför kommande säsong!
  • Oroa dig inte,jag kunde knappt köpa tillbaks ett 11 manna lag,så det är nog mina ogres som kommer få mest däng denna säsong
  • Martin08 wrote: »
    *host*

Även 23 ligan är vi med för att se och lära av andra, med förhoppningsvis en högre tabellposition än 6a. I år borde klara en 4e plats iaf tycker vi.

Du spelar i en tuffare grupp i år så en sjätte plats vore inte illa alls. Det är inte fel med visioner och målsättningar dock :)
  • Mooselord wrote: »
    Martin08 wrote: »
    *host*

Du spelar i en tuffare grupp i år så en sjätte plats vore inte illa alls. Det är inte fel med visioner och målsättningar dock :)
    :)
    Nu togs juh dåh målbilden innan serien lottades..
    Dvs jag kommer givetvis inte att avgå om (läs: när) vi inte når den placeringen.
    Tror inte det är omöjligt med ens en 6e plats, men däremot jvligt svårt.
    Jag kommer juh inte ha ngra spelare kvar när serien är slut. Redraften känns som kommer vara enkel till nästa år..

Kul serie. Roligt att det är igång.
    Lycka till alla!
  • Har precis rekryterat 11 glada amatörer till mitt Human-lag. Men re-rolls, kostar de verkligen 100k?
  • Ska Pertan verkligen spela med både dvärgar och halvlingar eller har det bara blivit knas? :)

@Zeke73, jag höll på och lekte på sidan och lyckades knasa till det, men MartinS var snabb med att fixa till felet :D

Sensmoralen är dock att jag har slutat leka på sidan ;)

• Målsättning för Firewalkers
    1. Slåss
    2. Köpa Troll
    3. Slåss mer
  • Skullflame wrote: »
    Har precis rekryterat 11 glada amatörer till mitt Human-lag. Men re-rolls, kostar de verkligen 100k?
    Nej, rerolls kostar 50k för humans. Men då du skapar laget efter att säsongen startats tror systemet att det är ett gammalt lag. Skicka ett meddelande här till mig där du säger vad laget heter, och hur många rerolls du vill ha, så fixar jag det.
  • edited May 2017
    Pellevin wrote: »
    Skullflame wrote: »
    Har precis rekryterat 11 glada amatörer till mitt Human-lag. Men re-rolls, kostar de verkligen 100k?
    Nej, rerolls kostar 50k för humans. Men då du skapar laget efter att säsongen startats tror systemet att det är ett gammalt lag. Skicka ett meddelande här till mig där du säger vad laget heter, och hur många rerolls du vill ha, så fixar jag det.

Tack, men det har redan fixats av Lockmund.

• Vill tacka comish/admins för att ni fixar saker enkelt och smidigt. Gillar Stockbowl-sidan, den är bra och smidig att jobba med :)
  • Kommer bli en tung start för mina nya skogs-alver.

Match 1, Dvärgar.
    Match 2, Utvecklade Kaosdvärgar

Jag håller tummarna på att min treeman, wardancer och catcher lever till match 3! =)
  • edited May 2017
    razta wrote: »
    Kommer bli en tung start för mina nya skogs-alver.

Match 1, Dvärgar.
    Du tror att du har det jobbigt. Jag mötet Skogs-alver i första rundan. ;)
    Får hoppas att mina dvärgar hinner ikapp
  • Morn82 wrote: »

Match 1, Dvärgar.
    Du tror att du har det jobbigt. Jag mötet Skogs-alver i första rundan. ;)
    Får hoppas att mina dvärgar hinner ikapp

Ses imorrn :)

• razta wrote: »
    Torsdag menar du
  • Morn82 wrote: »
    Torsdag menar du

Så var det d där med virriga dagar när man varit ledig haha. Ja vi ses torsdag :)

• razta wrote: »

Match 1, Dvärgar.

Jag håller tummarna på att min treeman, wardancer och catcher lever till match 3! =)[/

Haha,
    kommer att bli en kul liga, med många Journeymen i några lag....
  • Razt, du får hålla ut till match nr 4, då blir det grodlår för hela slanten :-)
    Match 1: Orcs
    Match 2: Dwarves
    Match 3: utvecklat kaosdwarve
    Match 4: remaines av skogsalver ;-)
  • Vem kontaktar jag om jag vill göra ett "Coach Sponsored Prizes"?
  • info at stockbowl dot se
Sign In or Register to comment.