Man kan skicka sitt bidrag till mig om man inte har nån i samma stad som kan ta med åt en som ska till DOUBT.
Annars Kan ni skicka till:
KaYue Poon
Gustavsgatan 46
70355 Örebro
Visst är det inte för sent att hoppa på lotteriet om jag lyckas ragga ihop någon som vill vara med?
Chansen att vinna är ju rätt så stor och jag tänkte övertala en kompis att konvertera om sin kroot sharper. Jag har ändå bestämt att han ska börja spela Blood Bowl och inte något annat tråkspel.
Hej. Jag kommer inte få till någon modell i år, tyvärr.
Skickade ett meddelande till @lard och bara så alla vet kommer han inte göra någon catcher, så laget kommer inte bli spelbart om vi inte får tag i en spelare till.
Olyckligtvis verkar min kompis fått magsjuka och därför inte så peppad på att konvertera just nu.
Kaju frågade idag "hur går de med din gubbe för laget?", yeah right hade förståss inte startat Så fixade lite i eftermiddas, här har vi vart jag kommit hitills. Tjo tills vidare!
Någon som orkar lista vilka modeller som finns i laget? Tänkte försöka göra ett rosterförslag till DOUBT, så om vinnaren av laget finns där enkelt kan välja att spela det.
Någon som orkar lista vilka modeller som finns i laget? Tänkte försöka göra ett rosterförslag till DOUBT, så om vinnaren av laget finns där enkelt kan välja att spela det.
Jag tror att @Kaju har bättre koll, då han mailat ut om statusförfrågan till alla inblandade.
Jag kan inte direkt påstå att jag är världsbäst på Slann, Så någon mer grodig coach kan säkert bättra på. Med DOUBT-regler kan man alltså spela något i stil med...
1 x kroxigor (guard),
4 x catchers (2 x dodge),
4 x linefrogs (2 x wrestle),
2 x blitzern (2 x block),
2 x rerolls,
För de 140k som är kvar kan man köpa
- Helmut Wulf(110k),
- En blitzer(110k),
- Uppgradera uppgradera linefrogs till blitzers(50k/st),
- En apo(50k)
- Uppgradera EN skill till en dubbel (10k)
- Köpa rerolls för (50k/st)
- CL, AC och FF (10k/st)
Stareater: Jag är rätt övertygad om att det bästa resultatmässigt är att lägga extrapengarna på rerolls. Å andra sidan så är det ju kul att använda de figurer som nu är målade, så det finns ju andra skäl att lägga till en spelare till istället.
Jag tänkte faktiskt bli förste coach att vinna swebba-laget två år i rad. Lovar att bättra mig i frågan om att spela under turneringen. ☺
Jag blev klar alldeles nyss med min groda.
Jag tänkte faktiskt bli förste coach att vinna swebba-laget två år i rad. Lovar att bättra mig i frågan om att spela under turneringen. ☺
Jag kan ju vinna det nu istället! Så kan du få nästa år? Vi turas om
Comments
jo det tycker jag du ska göra.
Annars Kan ni skicka till:
KaYue Poon
Gustavsgatan 46
70355 Örebro
Chansen att vinna är ju rätt så stor och jag tänkte övertala en kompis att konvertera om sin kroot sharper. Jag har ändå bestämt att han ska börja spela Blood Bowl och inte något annat tråkspel.
Finns plats kvar, alla ska med!
Skickade ett meddelande till @lard och bara så alla vet kommer han inte göra någon catcher, så laget kommer inte bli spelbart om vi inte får tag i en spelare till.
Olyckligtvis verkar min kompis fått magsjuka och därför inte så peppad på att konvertera just nu.
Jag har ordnat #4 och #5, samt #10.
Så jag antar att det just nu (framförallt) saknas en 4e Catcher.
Jag tror att @Kaju har bättre koll, då han mailat ut om statusförfrågan till alla inblandade.
Men jag misstänker att denna är rätt aktuell:
Kroxigor: Melisqus #1
Blitzer: inforthepain #2
Blitzer: suncar #3
Blitzer: z3bb3 #4
Blitzer: z3bb3 #5
Catcher: brocCooLi #13
Catcher: hemlighallaren #9
Catcher: kaju #8
Catcher: Stareater #7
Lineman: z3bb3 #10
Lineman: mufflo #11
Lineman: khanmank #12
Lineman: emilskaya #14
Starplayer: Helmut Wulf: Stareater
1 x kroxigor (guard),
4 x catchers (2 x dodge),
4 x linefrogs (2 x wrestle),
2 x blitzern (2 x block),
2 x rerolls,
För de 140k som är kvar kan man köpa
- Helmut Wulf(110k),
- En blitzer(110k),
- Uppgradera uppgradera linefrogs till blitzers(50k/st),
- En apo(50k)
- Uppgradera EN skill till en dubbel (10k)
- Köpa rerolls för (50k/st)
- CL, AC och FF (10k/st)
Ikväll går de iväg för frakt á la @ozt
Jag blev klar med min figur ca 0500 imorse.
Jag har även @suncar figur med mig.
Till @emilskaya's försvar har han faktiskt spelat laget i ligan i år, trots att det gått uruselt för honom.
Jag kan ju vinna det nu istället! Så kan du få nästa år? Vi turas om
Ok jag har fortfarande inte lärt mig hur man går till så det blir en bild här