Jag har en liten fråga om Helmut om vad som gillas mer. En människa (som den riktige Helmut) eller en groda med motorsåg. Själv är jag lite kluven (oavsiktlig ordvits).
@hemlighallaren Jag googlade lite på "rainforest miniature" hittade bara Jungle tema på Catan Jungle fighers. Jag skulle tänka mig: Ormbunkar, lianer, exotiska insketer/svampar/blommor. Har nån nån annan tolkning så skriv gärna.
@Stareater: Jag lägger min röst på en groda med såg! *örn örn örrrrn!*
Hittade en James Pond/Pond wars-miniatyr i gömmorna som inte behöver så mycket arbete för att funka som en catcher. Om möjligt ändrar jag från Helmut till catcher 007, jag menar 7.
Med en sån i hand blev det realistiskt att hinna klart i tid.
@Stareater Oj vilken cool model! Bra att du triggar igång progression sidan!
Jag föreslår att vi sätter upp små tidsmål som @inforthepain nämnde.
Mitt förslag är att om man vill delta så fixar man en figur/ har en plan vilken figur man ska använda/ börjar greenstuffa på sina böjda gem osv. att man säger det på den här tråden innan sista maj. Så har vi ett delmål iaf. Funkar det?
Självklart får man anmäla sig och komma med vilken figur man ska använda senare.
I mitt exempel så blir det såhär:
"Jag tänker greenstuffa min model"
Men blir det inte svårt för brocCooLi att spela en match samtidigt som hans hand sitter fast i en modell på ett annat bord? Alternativet att brocCooLi alltid ska möta samma Slann-lag från och med rätt snart låter ju inte så snällt.
Comments
@Stareater: Jag lägger min röst på en groda med såg! *örn örn örrrrn!*
http://www.ticatoca.com/products/frog_mask_gift.jpg
http://wappellious.blogspot.se/2016/02/running-in-for-score.html?m=1
Jag tänkte bygga min med lite multipartbitar och greenstuff.
Med en sån i hand blev det realistiskt att hinna klart i tid.
vilka fantastiska figurer
Jag föreslår att vi sätter upp små tidsmål som @inforthepain nämnde.
Mitt förslag är att om man vill delta så fixar man en figur/ har en plan vilken figur man ska använda/ börjar greenstuffa på sina böjda gem osv. att man säger det på den här tråden innan sista maj. Så har vi ett delmål iaf. Funkar det?
Självklart får man anmäla sig och komma med vilken figur man ska använda senare.
I mitt exempel så blir det såhär:
"Jag tänker greenstuffa min model"
/kaju
Now we are talking! Limma fast handen!
Den kommer vara klar till melisqusbowl.