23 anmälda coacher och yttligare 2 som sagt att de tänker dyka upp. Det blir 25 coacher och ett tangerat DOUBT-rekord och än finns det tid för fler att anmäla sig.
Jag har inte sett någon anmälan, men det går ju att bara dyka upp. Hoppas på det, för då blir det nytt rekord och det blir så att jag som odd man out spelar.
Var det för övrigt någon som tänkte åka tåg till DOUBT? Står så här i lokaltidningen här.
Extremkylan ställer till det för tågtrafiken i norra Sverige.
Norrtåg meddelar att flertalet tåg till Umeå ställts in. Detta på grund av kylan. Ingen ersättningstrafik kommer att sättas in.
förutsättningarna är följande:
Det går bra hemma = Jag är med.
Det går sissådär hemma, vi är ojämt antal, jag står över.
Det är kaos hemma = jag står över.
Sandra fick starkaste antibiotikan som finns för ett par dagar sedan (öroninflammation) så det borde vara lugnt som sagt, men man man kan aldrig riktigt veta.
I förrgår och i går var det enligt polisen [citat] "snorhalt" här och där även på E4:an så bilar ni kan det vara bra att inte känna er sjukt stressade.
Tråkigt att höra @brocCooLi. Hoppas du mår bättre och kan åka runt på Blood Bowl-turné snart igen. Ska se över finanserna efter DOUBT och blir det ett överskott (som det mest troligt blir) skickar jag tillbaka din anmälningsavgift.
Comments
Vet inte om nu anmälde dig eller inte men i dagsläget flyger du för drygt 1700 tot.
Fredag: 18:10 Göteborg (GOT) 19:10 Stockholm (ARN)
21:30 Stockholm (ARN) 22:35 Umeå (UME)
Söndag: 16:55 Umeå (UME) 18:20 Göteborg (GOT)
Enligt www.flygresor.se
Sandra är sjuk så är vi udda och det är mycket hemma, kan jag hoppa av.
Edit: Men enligt Norrtågs hemsida handlar det om tåg från Kiruna och Luleå, så just det problemet klarar vi oss nog undan...
förutsättningarna är följande:
Det går bra hemma = Jag är med.
Det går sissådär hemma, vi är ojämt antal, jag står över.
Det är kaos hemma = jag står över.
Sandra fick starkaste antibiotikan som finns för ett par dagar sedan (öroninflammation) så det borde vara lugnt som sagt, men man man kan aldrig riktigt veta.
Skrämseljournalistik som alltid.
Tack för infon, men har inte planerat in att åka upp, tyvärr.
Lycka till allihop!
Varje liten kakbit räknas!
må bästa fling vinna!
Hoppas du snart mår bättre, du har obegränsat med stöd från communityn.
tack