Hoppas nu bara att det finns lite lokala coacher som dyker upp. Märks att det är svåra tider för det är få som vill sponsra turneringen i år. Har förskotterat med föräldraledighetspengar och fixat med priser och det blir riktigt bra ändå. Tre hela lag finns på prisbordet. Hoppas nu på att vi blir omkring 18 coacher eller fler så att hela kalaset inte går back.
Du skulle kunna låta folk anmäla sig idag, och skicka in rostern i början av december. Då får du in dem på den dag du nu får in dem, men folk (t ex jag) som vet att de skall åka men inte vad de skall spela, kan anmäla sig redan nu.
Jag kanske har formulerat mig klumpigt (som vanligt), men det är helt ok att göra på det sättet. Jag har till och med tillåtit folk att ändra sitt inskickade roster fram till deadline.
Huvudsaken är att anmälan, roster och pengar kommer in i tid. Inte att de kommer samtidigt.
Umeå City Airport ligger väldigt centralt. Har inte klockat sträckan NUS-Flygplatsen, men skulle gissa på 10 minuter med bil. Andra färdmedel törs jag inte ens gissa hur lång tid det tar.
Inser hur fetsugen jag är. Ska försöka styra upp saker i veckan som kommer (ledighet osv). Vet ju fortfarande inte hur jag jobbar (eller mjo, det kan jag räkna ut men jag har nog arkiverat alla scheman jag hade hemma).
Comments
Hoppas nu bara att det finns lite lokala coacher som dyker upp. Märks att det är svåra tider för det är få som vill sponsra turneringen i år. Har förskotterat med föräldraledighetspengar och fixat med priser och det blir riktigt bra ändå. Tre hela lag finns på prisbordet. Hoppas nu på att vi blir omkring 18 coacher eller fler så att hela kalaset inte går back.
Så gör man på de flesta turneringar jag spelar.
Huvudsaken är att anmälan, roster och pengar kommer in i tid. Inte att de kommer samtidigt.
Hur är det med de skills man får efter match 3, är det bara normal skills eller får man ta dubbles (alltså inte 2 skills på samma spelare)?
Bara normal skills.
och fortfarande bara 2 skills av varje?
så om jag tagit två side step dag 1 så får jag inte ta fler side step dag 2 med dem skillsen?
Precis du får ta piling on på träden eller leap på ett par halflings istället.
Wood elves kan vem som helst skada, även jag!
Så nu ska det bestämmas vad som ska spelas och hur jag reser.