Efter som det är några som frågat så kan jag säga att det går bra att swisha in pengar också. Skicka mig ett personlgt meddelande så skickar jag mitt nummer tillbaka.
Vill bara påminna att det är mindre än 10 dagar kvar till sista föranmälmingsdag. Då ska även pengar och roster vara inne för er som bara delvis anmält er.
Kika på första posten i denna tråd så kan ni se statusen på anmälan är om ni är osäker.
Sju stycken som betalt och skickat in roster och allt en vecka innan sista anmälningsdag. Fem till har också delvis anmält sig. Kors i taket i år är folk ute i god tid.
Är det fler från fjollträsk som är intresserade av att ta bilen upp? Lutar nog åt att jag kommer ändå...
Härligt @Mago! Du är en som en polstjärna fast i söder och jag hoppas att du fyller bilen med fem coacher (åtta om de är gröna/skäggiga/välrakade halflings).
Blev 23 personer som sagt sig dyka upp än så länge. 22 som betalat, vilket betyder att turneringen mest största sannorlikhet kommer att gå plus i år. Överskottet kommer att användas till priser till Buzzquarna Cup den 18:e Juni.
Det finns ett par frågetecken också som t.ex. @Snow som kanske kan komma, så vi har fortfarande chansen att slå DOUBT-rekordet på 25 coacher.
Vet inte varför men det verkar som om jag slutat få notifieringar när någon skriver på forumet...
@Thursablot Det var svårt att få till ett bra schema där frukost, lunch och hotellets middag synchades mot matcherna. Tog ett beslut, la upp det här, gav läsarna av detta forum god tid att klaga och spikade det sedan.
Comments
Kika på första posten i denna tråd så kan ni se statusen på anmälan är om ni är osäker.
Ja, men bara den man köper på hotellet.
Härligt @Mago! Du är en som en polstjärna fast i söder och jag hoppas att du fyller bilen med fem coacher (åtta om de är gröna/skäggiga/välrakade halflings).
Grymt taggad på min första stuntyturnering!
<h1>det är sista föranmälningsdag imorgon</h1>
Kan ju iofs vara så att banken är slö också.
Efter många funderingar har jag äntligen lyckats välja ett lag och skickat in mitt roster
Bra deltagande!
Det finns ett par frågetecken också som t.ex. @Snow som kanske kan komma, så vi har fortfarande chansen att slå DOUBT-rekordet på 25 coacher.
@Thursablot Det var svårt att få till ett bra schema där frukost, lunch och hotellets middag synchades mot matcherna. Tog ett beslut, la upp det här, gav läsarna av detta forum god tid att klaga och spikade det sedan.
Man kan alltid hoppas, men vis av erfarenhet kommer någon vara magsjuk eller nåt och skippa DOUBT så att vi ändå blir udda.
Känner att ordentligt mörker och avsaknad av snö gör en optimistisk.