Tjenixen, jag kommer också!
Köpte biljett precis, ska måla upp min pump wagon också sen är det bara att tuta och köra. Är superladdad.
Är det ok om jag mailar in laget i morgon @broccoli?
mail har skickats ut till de som anmält sig via mail. samma info kommer här nedan:
Påsken närmar sig och här kommer lite mer info om vad som gäller.
Vi kommer hålla till i salarna Vasa 302 & 304. I dagsläget vet jag inte om vi kommer behöva båda salarna, men om jag inte minns fel så ligger de bredvid varandra (kan ju anta det med numreringen också) och hittar ni till ena så hittar ni till andra. Ni kan med andra ord inte gå fel om ni hittar till en sal. För er som är nya så är Vasa huset och första siffran, dvs 3 är våningsplanet.
Schemat för fredagen är som följer:
10 - match 1
1230 - lunch
1330 - match 2
1600 - match 3
1830 - middag
1930 - match 4
2200 - dagen avslutas, lite prisutdelning, semifinalisterna meddelas osv
Så kom gärna senast 930 så att vi kan sätta igång vid 10 med första matchen.
De åtta bästa kommer gå vidare till dungeon bowl semifinal på lördagen. Det kommer vara två semifinaler med fyra spelare i varje.
10 - semifinal nr 1 med placeringarna 1, 4, 5 och 8.
16 - semifinal nr 2 med placeringarna 2, 3, 6 och 7.
Mer regler om dungeon bowl kommer att tas på plats.
På söndag är det final för de två som vann semifinalerna. Starttiden här kommer vara runt 11. Exakt besked om tid meddelas på lördagen om denna ändras.
Saker ni behöver ha med er:
* ert lag
* en roster
* en boll (hur hade ni annars tänkt göra mål?)
@Mago och @equilibri: jag basade ju några av mina figurer kvällen innan oktoberbowl, hade med mig saker upp så satt på hotellet och gjorde det sista. ni är ju ute i extremt god tid!
btw, så ska jag lacka lite priser idag så ni är inte ensamma
Missar stunty leeg idag tyvärr, blev anmäld som frivillig flyttgubbe och ikväll vankas påskmiddag.
Har dock nu satt upp lite nya mål för mitt bloodbowlande, att nån gång ta mig till semi i gothbowl och få utforska den fantastiska grottplanen samt att få användning för doom divers och pump wagons i stunty leeg-spel. Men det kommer.
Hur som, tack för lagom uppstyrt arr med göteborgska priser. Det var trevligt igår!
Comments
typ alla du har? hur många är det?
@Pellevin: det är lugnt, vi klarar oss. tack för erbjudandet!
synes senast kl 10 då första matchen drar igång.
kommer även skicka mail till alla som anmält sig via mail så att (förhoppningsvis) alla får denna information.
Köpte biljett precis, ska måla upp min pump wagon också sen är det bara att tuta och köra. Är superladdad.
Är det ok om jag mailar in laget i morgon @broccoli?
Påsken närmar sig och här kommer lite mer info om vad som gäller.
Vi kommer hålla till i salarna Vasa 302 & 304. I dagsläget vet jag inte om vi kommer behöva båda salarna, men om jag inte minns fel så ligger de bredvid varandra (kan ju anta det med numreringen också) och hittar ni till ena så hittar ni till andra. Ni kan med andra ord inte gå fel om ni hittar till en sal. För er som är nya så är Vasa huset och första siffran, dvs 3 är våningsplanet.
Schemat för fredagen är som följer:
10 - match 1
1230 - lunch
1330 - match 2
1600 - match 3
1830 - middag
1930 - match 4
2200 - dagen avslutas, lite prisutdelning, semifinalisterna meddelas osv
Så kom gärna senast 930 så att vi kan sätta igång vid 10 med första matchen.
De åtta bästa kommer gå vidare till dungeon bowl semifinal på lördagen. Det kommer vara två semifinaler med fyra spelare i varje.
10 - semifinal nr 1 med placeringarna 1, 4, 5 och 8.
16 - semifinal nr 2 med placeringarna 2, 3, 6 och 7.
Mer regler om dungeon bowl kommer att tas på plats.
På söndag är det final för de två som vann semifinalerna. Starttiden här kommer vara runt 11. Exakt besked om tid meddelas på lördagen om denna ändras.
Saker ni behöver ha med er:
* ert lag
* en roster
* en boll (hur hade ni annars tänkt göra mål?)
Mer info, eller samma info, kan ni även hitta på SWEBBAs forum:
http://forum.swebba.se/index.php?p=/discussion/321/gothbowl-2015-har-inte-koll-pa-vilket-i-ordningen-det-aer-och-orkar-inte-kolla-upp-det-just-nu/p1
Synes på fredag, och kom gärna i tid.
Om det är några frågor så går det bra att maila mig dem eller skriva på SWEBBAs forum.
det kommer vara en spelare ifrån Italien med, så we go big this year osv
Och det är inte alls så att jag i detta nu lackar mitt lag. Oh nej. Jag är ute i god tid...
btw, så ska jag lacka lite priser idag så ni är inte ensamma
Har dock nu satt upp lite nya mål för mitt bloodbowlande, att nån gång ta mig till semi i gothbowl och få utforska den fantastiska grottplanen samt att få användning för doom divers och pump wagons i stunty leeg-spel. Men det kommer.
Hur som, tack för lagom uppstyrt arr med göteborgska priser. Det var trevligt igår!
Nu är det Undead, Undead, Amazon och Dark Elves i semi 2.