Jag gissar att det är många som tar sista chansen att spela alver innan den ungerska Eurobowlregelpaketsläggan (ja det är ett ord) krossar alla sådana möjligheter under 2025 (ok lite överdrivet).
Idag kommer jag förbeställa 18 st kyckling med ris och grönsaker för utkörning. Med förtydligandet inga nötter. Om någon är vegetarian vänligen säg det nu.
Ja det är beställt och betalt. Man får gärna swisha nu, tänkte sätta upp en lapp i lokalen också med nummer och kostnad. Men det är så klart förtjänstfullt att agera på förhand.
130:- per portion till mig på 0723871734
Vi kommer spela i föreningslokalen där jag bor, det finns ingen värme i den och det är stora glasdörrar som vägg på ena sidan. Det finns en kamin som jag kommer elda i. Jag har inte testat hur väl den värmer sprider sig i lokalen, så det kan vara en bra att ha med en lite varmare tröja och tjockare strumpor. Det är ok att ha skor på sig också.
Comments
tsk tsk, jag ska vela in i det sista ;)
Nice att jag är "Betald" för att komma förresten *like a pro* ;)
Noterar först nu att det är vinst 10 poäng och draw 6 poäng - trodde inte att du var en sån remi-vurmare @Oberwald_1 !
@Chrixx Vill ju så gärna ha dig med!
@Nyaga Det är jag inte, men det är gött med lite variation.
Rasfördelnng
Wood Elves - 3
Dark Elves - 2
High Elves - 2
Elven Union - 2
Humans - 2
Renegades - 2
Orc - 1
Dwarf - 1
Imp - 1
Gnome - 1
Lizards - 1
gissar att alver kommer vinna =)
Kommer det en ranta på denna?
Jag gissar att det är många som tar sista chansen att spela alver innan den ungerska Eurobowlregelpaketsläggan (ja det är ett ord) krossar alla sådana möjligheter under 2025 (ok lite överdrivet).
Inga skaven… 🥲
@Nyaga @sirvejlance #äntligen 😂
den som spelar ödlor är en hårding
"Dash-turneringar" brukar väl generellt vara roligare imo :D
@Oxinotl Rosters är skickade till @inforthepain, så förhoppningsvis kommer det en ranta.
Kul med en mjukare turnering!
Många alver kommer att förlora matcher 😊
För er som kommer med bil så finns det ett antal besöksparkeringar slingan runt vårt bostadsområde, och två platser vid min ingång på Slalomvägen 23A.
@Oberwald_1 vi kommer med bil på fredagen så lär ju hugga en sådan plats :)
Idag kommer jag förbeställa 18 st kyckling med ris och grönsaker för utkörning. Med förtydligandet inga nötter. Om någon är vegetarian vänligen säg det nu.
Det räcker med 17, jag tar med mig egen mat hemifrån.
Lottning är gjord, med andra ord kommer man kunna granska sin motståndare redan under ranta roster denna gång. Kanske kan bli spännande.
Om någon droppar av lottar vi om.
@Oberwald_1 det betyder att alla kan se rosters innan Ranta vilket verkar bakvänt
Ja det är bakvänt mot för vad alla är van med, men vi testar ett nytt grepp även där.
Många roliga rosters!
https://tourplay.net/en/blood-bowl/summer-crush-x-6
Jag gillar att Joel kommer vara representerad på spelplanen i år från många
😁
Highlander rule på Joel thungren.
Det tycker jag 🤣
Tack @Oberwald_1 för fix med mat! Om det redan är beställt kan man kanske swisha redan nu? Den som ändå hade instruktioner...
Ja det är beställt och betalt. Man får gärna swisha nu, tänkte sätta upp en lapp i lokalen också med nummer och kostnad. Men det är så klart förtjänstfullt att agera på förhand.
130:- per portion till mig på 0723871734
Vi kommer spela i föreningslokalen där jag bor, det finns ingen värme i den och det är stora glasdörrar som vägg på ena sidan. Det finns en kamin som jag kommer elda i. Jag har inte testat hur väl den värmer sprider sig i lokalen, så det kan vara en bra att ha med en lite varmare tröja och tjockare strumpor. Det är ok att ha skor på sig också.
Väldigt spännande första dag. Det är riktigt tight med 5 obesegrade coacher