Kan jag be att få ställa mig på en reservlista? Lite osäker om jag kan/orkar men börjar känna ett visst sug. Har gjort ett potentiellt roster som till och med Skuld blev eld och lågor över. 🤗
@grumplekins , du kan börja agera på din ångest. Sista justeringarna är gjorda, Jordell Freshbreeze kliver ner i level 2 stars vilket även Jeremiah Kool gör, och Zzargh Madeye läggs i level 1, förutsatt att de två sistnämda blir tillgängliga i Tourplay innan det är dags, och nya Chaos Dwarfs läggs i tier 3.
@Ionas Jag skriver upp dig på plats 19 som då är odd-man/reserv.
Listan med stars finns i discord, SM/regler. Får tyvärr inte plats med mer text i originalposten. De stars som är tillåtna är tillgängliga i tourplay.
Jag avser förbeställa asiatisk mat utkörd för lördagens lunch. Då det riskerar att ta för lång tid att åka någonstans. För att göra det hela så enkelt som möjligt för alla inblandade tänkte jag beställa så får rätter som möjligt.
Om någon ej äter kyckling, med ris och grönsaker vänligen meddela detta.
@Oberwald_1 Vill du trycka in mera text kan vi kidnappa den första kommentaren. Du får gå via mig eller någon annan admin för att ändra, men texten kanske inte kommer uppdateras så mycket...
@Mago Tack! Jag tror vi klarar oss som det är nu, fullständig starplayer-lista finns i discord, det borde räcka så. Men det kan bli aktuellt för SM-tråden.
Comments
Nu funkar det
Det står rätt nu i ”reglerna”, men det varnas fortfarande för att ”available skill points exceeded”.
Det funkar nu..."igen"
Jag anmäler mig förresten, måste ha missat den detaljen.
När spikas lagen? Dvs när ska man ha dragit ut beslutsångesten ur baken?
måste tyvärr dra mig ur från denna.
Kan jag be att få ställa mig på en reservlista? Lite osäker om jag kan/orkar men börjar känna ett visst sug. Har gjort ett potentiellt roster som till och med Skuld blev eld och lågor över. 🤗
Översättning på Eld och Lågor = Sjukaste lag sett på länge, allt ser bakvänt ut.
Kom inte här med dina alternativa fakta. @Skuld
@grumplekins , du kan börja agera på din ångest. Sista justeringarna är gjorda, Jordell Freshbreeze kliver ner i level 2 stars vilket även Jeremiah Kool gör, och Zzargh Madeye läggs i level 1, förutsatt att de två sistnämda blir tillgängliga i Tourplay innan det är dags, och nya Chaos Dwarfs läggs i tier 3.
@Ionas Jag skriver upp dig på plats 19 som då är odd-man/reserv.
@brocCooLi Tråkigt!
Ionas står både på plats 1 och plats 19. Jag visste att han var bra, men inte så bra att han kan spela två matcher samtidigt
Nä, det är det bara @inforthepain som är. 😔
@Ionas övning ger förhoppningsvis komiska inslag :D
Förövrigt så är laget uppdaterat. @Skuld är mållös av beundran. Eller så jobbar han. 😋
ROSTER DEADLINE SÖNDAG 17 NOVEMBER 23:59
EN DAG TIDIGARE FÖR @Zedd
Se till att ta bort era testrosters innan dess också, annars väljer jag vilket roster som du kommer spela.
1) vad är adressen? (uppdatera första posten?)
2) star players är banned, men dom är valbara i Tourplay?
3) Vart är listan med star player tiers?
Kan vara jag som är vimsig, men tidigare fanns ju pdf:erna även om dom var lite svårlästa.
Adressen är Slalomvägen 23A, Enköping.
Listan med stars finns i discord, SM/regler. Får tyvärr inte plats med mer text i originalposten. De stars som är tillåtna är tillgängliga i tourplay.
Jag avser förbeställa asiatisk mat utkörd för lördagens lunch. Då det riskerar att ta för lång tid att åka någonstans. För att göra det hela så enkelt som möjligt för alla inblandade tänkte jag beställa så får rätter som möjligt.
Om någon ej äter kyckling, med ris och grönsaker vänligen meddela detta.
Låter bra och gott med asiatiskt. Jag är nötallergiker, det kan vara bra att veta…
@Oberwald_1 Vill du trycka in mera text kan vi kidnappa den första kommentaren. Du får gå via mig eller någon annan admin för att ändra, men texten kanske inte kommer uppdateras så mycket...
vinkar också som @Mago gjorde
@Mago Tack! Jag tror vi klarar oss som det är nu, fullständig starplayer-lista finns i discord, det borde räcka så. Men det kan bli aktuellt för SM-tråden.
Upp med en han för de som kan och ta med spelplan
Oberwald - 4st
Comish - 1st
Drecks - 1st
Grums - 2st
en Alicante och fler andra vid behov @Oberwald_1
packar med en alicante
Jag tar med en Alicanteplan!
Tar med en SM plan.
Tar med alicante
Jag kan ta med en Alicante om vi behöver fler 🖐️
Tack då har vi 10st.
Ser ut som att det bara är @Chrixx som kommer att få sitt lag slumpat!