Jag tänker att vi implementerar hela erratan direkt. Förtydligar det på förstasidan i tråden också. Känns enklare än att plocka lite körsbär ur kakan. Vi kan ju se det som ett spännande experiment.
Sorry @Bitter borde kollat med familjen först. Jag kan inte alls på söndagen. Dottern hade visst bokat iväg oss. Stort förlåt. Nu skäms jag. Stryk mig. Alt. ge mig stryk.
Tack @Chrixx men jag är tyvärr helt körd den helgen. Är bokad på Handbollscup lördag+ söndag så färre Orcs men samma våldsnivå som på Blood Bowl pitchen.. 😋
Påminner om att roster måste vara klara i Tourplay senast 7 juni. Se till att koppla era NAF-nummer till era Tourplay-konton också, så blir statistikerna glada.
Håller tummarna för förträffligt underliga laguppställningar!
Comments
Synd med flera avhopp men helt fantastiskt att det är så många kanonspelare som tillkommit via reservlistan
Kan vi låsa listan nu? Tycker @Skuld kan få stå och titta in genom fönstret. Han var nämligen elak mot mig senast. 🤗
Äsch nu är det fortfarande fullt!!
Jag kastade in ett lag utifall att det skulle bli aktuellt!
Jag gillar ditt tänk Skuld 🤖🦾
@Oberwald_1 DO YOUR THING! ;)
@Bitter Hur tänker du göra med FAQ från maj, kommer den att användas eller kör vi utan den? Jag tänker främst gällande Underworlds swarming.
Jag avanmäler @Skuld ;)
Jag avanmäler Kaju, han ska gifta sig den här helgen.
Grattis @kaju !
Jag tänker att vi implementerar hela erratan direkt. Förtydligar det på förstasidan i tråden också. Känns enklare än att plocka lite körsbär ur kakan. Vi kan ju se det som ett spännande experiment.
GRATTIS @kaju !!
💘
Helt ärligt!
@Bitter Jag kan inte den helgen. Tyvärr. Student och jobb.
Så im in!
@kaju Gratulerar till studenten, äntligen! :D
Bra jobbat @kaju! tutlur tutlur
Jag måste också avanmäla mig. Sorry.
Kul @Skuld men fasen nu är det slut på reserver.
Nu får alla jaga på sina Blood Bowl entusiaster :)
@Hyperbrain you can do it!!!
Jag kan vara med om det behövs folk. Fick en lucka i kalendern helt plötsligt.
Då stoppar vi in dig på listan. :)
Sorry @Bitter borde kollat med familjen först. Jag kan inte alls på söndagen. Dottern hade visst bokat iväg oss. Stort förlåt. Nu skäms jag. Stryk mig. Alt. ge mig stryk.
Ping @Clawful jag kan skjutsa! ;)
Tack @Chrixx men jag är tyvärr helt körd den helgen. Är bokad på Handbollscup lördag+ söndag så färre Orcs men samma våldsnivå som på Blood Bowl pitchen.. 😋
Så kan livet vara. Ingen fara.
Kompisar!
Saknar enligt mina anteckningar betalning från:
@Marty33
Vill ni vara med och leka får ni gärna swisha 100 pix till 0733773296. Cash for the cash god!
Påminner om att roster måste vara klara i Tourplay senast 7 juni. Se till att koppla era NAF-nummer till era Tourplay-konton också, så blir statistikerna glada.
Håller tummarna för förträffligt underliga laguppställningar!
tack för påminnelsen! har jag lyckats med mitt lag och min roster? min andra turnering så är lite ute på hal is här :D
Det ser helt korrekt ut.
Ursäkta sent besked. Jag måste avboka. :(