Hmm… Kanske borde köra någon omröstning om just det här tillägget. Jag var liksom rädd att jag missat något viktigt som numera är standard, men det kanske är vettigare att tillåta bribes, vapen och sneaky git fritt, men att begränsa stacking av dirty player & sneaky git.
Jag kikar. Skaften har gjort så att varje stackad skill kostar det extra man säger, inklusive den första. Jag lutar åt att ta bort merkostnaden i TP hellre än skapa ett separat improvement pack. Det har då följden att folk som stackar får se till att ha en poäng över, låter det rimligt?
Comments
Hmm… Kanske borde köra någon omröstning om just det här tillägget. Jag var liksom rädd att jag missat något viktigt som numera är standard, men det kanske är vettigare att tillåta bribes, vapen och sneaky git fritt, men att begränsa stacking av dirty player & sneaky git.
Slopa stacking utanför tier 5?
Röven vad fort det fylls på när det vankas turnering i Södermanland.
Släng upp stackars mig på reserven då. Tack
du bestämmer regler för din turnering @Bitter så det är lugnt :)
Sluta ge honom idéer
@grumplekins och @Bitter, ser ut som det är något felinställt i Tourplay angående skills.
Får ett varningsmeddelande om Primary skill repetition...
Ser inte att det skall finnas någon sådan begränsning om man väljer 4st Dirty Player-skills....
Fixar
Det är något konstigt med skillkostnaden. När jag stackar två primary skills så kostar det 4 skillpoints.
Vi kollar på det. Jag är fortfarande vinglig i Tourplay, men @grumplekins är i god kontakt med the matrix.
Jag kikar. Skaften har gjort så att varje stackad skill kostar det extra man säger, inklusive den första. Jag lutar åt att ta bort merkostnaden i TP hellre än skapa ett separat improvement pack. Det har då följden att folk som stackar får se till att ha en poäng över, låter det rimligt?
Låter klokt. Vi får granska det manuellt för varje lag, så blir det rätt. Kan skriva att folk ska vara vaksamma på det i reglerna.
Jag vill stå på reservlistan till Bitter bowl samt skicka in en tidig anmälan till Bitter Bowl 2. Tack.
anmäller mig som reserv.
Vill gärna spela.
Antar att det är reservlistan som gäller.
Skriv gärna mig +1 sambo som gärna gör premiär i turneringssammanhang.
Många här host @Pertan et al. host som kan lära av @GetTheRef
@Ionas nä nån måtta måste d vara! Kan ju inte ha henne hängandes med på BB turneringar oxå..! 😅
Lite egentid är man väl ändå värd?
Jag håller på @Pertan här!
Avanmäler mig.
Noterat, då åker @Hoffa in på listan.
@Bitter. Noterat 😀 men jag är ändå bitter 😕
Tyvärr jobbar jag den helgen.
@Bitter @grumplekins jag bor på Ekerö så behöver ni hjälp att ställa i ordning bord och stolar m.m. Innan alla kommer så kan jag vara behjälplig!
Tackar för erbjudandet. Återkommer efter behovsinventering.
Jag måste tyvärr hoppa av 😓
Jag tycker vi utökar turneringen till 24 platser.
Det skulle såklart vara roligt, men det kommer att vara trångt och härligt redan med 20 pers. :)
Min plan är att det inte snöar då, så att vi kan spela med öppna fönster och så. Frisk luft gör gott för en lokal full av herrar.
Ställer mig snällt i kö på reservlistan
Sätt gärna in mig som reserv med!
pga att jag måste omprioritera och åka till Spanien under juni så drar jag mig ur den här turneringen :(
Ok, trista bananer. Men då åker @Ionas in.