Danien A.K.A @Ikki velar mellan två rosters (samma lag) så jag skulle kunna säga att allting är mer eller mindre klart... Men det är några timmar kvar innan deadline så det finns chans att coacher ångrar sig och skickar in reviderade rosters :D
Alla roster är inlämnade en sista kontrollräknat kommer ikväll samt censurering av roster så ska rantarna få göra sitt. Är det något som ångrat sig och vill vara med så finns den kort anmälningsperiod kvar för att komma och försöka vinna Sveriges tuffaste turnering :)
@Pidpad - Finns några matcher (lag) som kommer ge otroligt tråkiga matcher när Dvärgarna är ett av lagen har jag en känsla av :D Där förmodligen båda coacherna vill åka hem efteråt ;)
Då kan det ju lika gärna vara dom andra som valt fel lag? :D
0-0 är också ett resultat. (för övrigt resultatet i den gissningsvis mest spännande match jag någonsin spelat, eurobowl I Örebro, jag med DE och motståndaren med WE, typ hela matchen 4 rutor från min end zone, för givetvis fick han blitz).
Comments
Japp, hamnade av någon mycket märklig anledning i skräpposten ;)
Bara @Ikki som inte lämnat in roster nu. :)
Danien A.K.A @Ikki velar mellan två rosters (samma lag) så jag skulle kunna säga att allting är mer eller mindre klart... Men det är några timmar kvar innan deadline så det finns chans att coacher ångrar sig och skickar in reviderade rosters :D
Alla roster är inlämnade en sista kontrollräknat kommer ikväll samt censurering av roster så ska rantarna få göra sitt. Är det något som ångrat sig och vill vara med så finns den kort anmälningsperiod kvar för att komma och försöka vinna Sveriges tuffaste turnering :)
Jag vill vara med, är det för sent?
Eftersom jag fått ditt roster och Janne har inte laddat upp Rantandet än så är du såklart med :D
Är i stugan för tillfället men släpper alla roster här i morgon.
Jag kommer göra som förra året att lotta vem som möter vem under fredagen så vi kan börja och köra direkt på lördagmorgonen. 🤩👍
Och här är alla rosters, med rätt skill på rätt plats och allt :)
Alla utom iftp vill ha roligt.
Vadå? Ingen re-roll, tusen stand firm och en jätte. Låter väl underhållande?
@Pidpad - Finns några matcher (lag) som kommer ge otroligt tråkiga matcher när Dvärgarna är ett av lagen har jag en känsla av :D Där förmodligen båda coacherna vill åka hem efteråt ;)
Har inte du tomb kings som kontrar dvärgar perfekt :)
Jo men då kommer han ha sjukt mycket tur så det blir tråkigt ändå.
Sådär då var lottningen klar:
Då kan det ju lika gärna vara dom andra som valt fel lag? :D
0-0 är också ett resultat. (för övrigt resultatet i den gissningsvis mest spännande match jag någonsin spelat, eurobowl I Örebro, jag med DE och motståndaren med WE, typ hela matchen 4 rutor från min end zone, för givetvis fick han blitz).
@Pidpad absolut, men nu kommer lagen stå 13 rutor från endzone 😁
Hur går det i första ronden?
Jag har fått en rapport som säger att Skuld spelade oavgjort. Det är allt.
Hur går det, men framför allt hur går det!!
Jag vet inte om någon frågat, men hur går det?
Basse och Hemlighållaren på bord 1 match 3.
Ny uppdatering. Skuld har 3 oavgjorda (och hans troll kräkte ihjäl sig nyligen)
Hemlighållaren 3-0-0 möter Iftp 2-1-0 i fjärde på bord 1.
Over änd out 😁👍
Sweet, väl kämpat alla 🤓
Snyggt Basse :)
Grattis Basse!
Tackar!
Tack tack!