Ett stort tack till alla medverkande, för en oerhört lyckad och trevlig turnering. Jag sitter nu på tåget hem till Umeå fruktansvärt trött, men mycket tillfreds.
Jag har uppdaterat http://marmeladov.com/SSS/ så att BanquetBowlresultatet finns medräknat i serien. Det torde vara ganska enkelt att utläsa resultaten från helgens övningar där.
Tack för era gratulationer. Jag hade 1250K att leka med och använde 150 på skills. 3*MB plus Guard på de stora samt Block, Wrestle och Leader på tre av de små. Jag körde nämligen med 4TG, 7 skelett och bara en reroll.
De sista 350K var det som jag vann på: Humerus Carpal och Ithaca Benoin. De var löjligt bra som kombination och jag blev tvåa i antal TD, bara ett mål efter Magnus (som vann 6-1 mot halflings).
Även jag stämmer in i hyllningskören över evenemanget. Maten var riktigt god, speciellt huvudrätten med helt otroligt kött, en ypperlig rotfruktsgratäng och även here couverts. Även efterrätten med choklad och hallon var speciell.
Ett extra shout-out till Hemlighållaren som jag antar donerat ett pris på att måla tolv figurer.
Bara så Lard vet kom inte mina Pact sist men det var inte långt borta ... Nu lovar jag att byta lag. Oändligt trött på tjockskallar, idioter och kreatur.
Min personliga höjdpunkt från idag var när Inforthepains orker gjorde en fin cage en bit in på min planhalva i runda 3-4 i sista matchen. En hail-mary-bomb senare låg en guardblitzer på rygg en MB-blitzer hade bosatt sig i KO båset och kom aldrig ut och bållhållaren med leader låg i Casbåset. Det var bara att gå in med en goblin och plocka upp bollen. Det blev dock 1-1.
Elias var nästan otröstlig nu i eftermiddag/kväll. Han var nog trött, men jag tror också han saknade alla nya lekkamrater och Inforthepains pass template.
Kan man på något sätt se hur en ranking förändrats av en enskild match?
Ja. Gå in under dina spelade turneringar och klicka på den turneringen där matchen spelades. Då dyker en lista upp över spelade matcher i just den turneringen samt förändrad ranking.
Comments
De sista 350K var det som jag vann på: Humerus Carpal och Ithaca Benoin. De var löjligt bra som kombination och jag blev tvåa i antal TD, bara ett mål efter Magnus (som vann 6-1 mot halflings).
Även jag stämmer in i hyllningskören över evenemanget. Maten var riktigt god, speciellt huvudrätten med helt otroligt kött, en ypperlig rotfruktsgratäng och även here couverts. Även efterrätten med choklad och hallon var speciell.
Ett extra shout-out till Hemlighållaren som jag antar donerat ett pris på att måla tolv figurer.
Nej, han spelade turnering i Hannover. 3-1-2 (W-D-L)
Kom trea med 'Flings och vann best Stunty, most CAS och best painted
Elias var nästan otröstlig nu i eftermiddag/kväll. Han var nog trött, men jag tror också han saknade alla nya lekkamrater och Inforthepains pass template.
Tack så mycket. Det gick mycket bättre än jag kunnat hoppas.
Ödmjukt, ödmjukt men väl värt! ;-)
Bra gjort också.
Nja, inte så ödmjukt, men jag var tvungen att passa på
Kan vara enda gången jag vinner en best stunty.
Om någon är intresserad så har jag skrivit ihop en liten rapport här
Nu ska jag sluta trådkapa
Doubt, Banquet, Närke, GothCon, StockBowl Team, StockBowl Cup, Oktoberbowl? och så vidare.
Förra året var för övrigt endast en av mina sex turneringar i Tyskland (I år blir det nog fyra)
Ja. Gå in under dina spelade turneringar och klicka på den turneringen där matchen spelades. Då dyker en lista upp över spelade matcher i just den turneringen samt förändrad ranking.