Som moderator: Inget mer OT här tack. Disktuera turneringen här och ev. åsikter om pronomen och dess användning får ni starta en ny tråd under passande del av forumet för.
Då så kära Blood Bowl anhängare i de sköna efterdyningarna av StockBowl, är det dags för mig att påminna om, att det är en vecka kvar till jag måste säga bu eller bä. En person till behövs för att vi ska köra. Så den/de som tänker komma anmäler gärna :-)
Göteborg till exempel, ska ni låta stackars @Inforthepain försvara hel västkustens färger? )
Och Skövde hade ni kul i helgen och på Okoberbowl, då blir detta en resa ni sent ska glömma...
Det finns ingen undre gräns. Dock påverkar antalet deltagare hur rankingen ändras och det finns också en minimigräns för att få en pokal (som @Thursablot helt korrekt säger).
@Mago jag hittar inte i texten från Linus länk vad gränsen för en pokal är så du kanske vet och kan berätta eller kan peka ut om jag behöver nya glasögon?
The following tournaments can award a NAF trophy to its winner:
tournaments of four games or more with 12 or more coaches
tournament of three games with 24 or more coaches
Comments
Då är vi nio
Göteborg till exempel, ska ni låta stackars @Inforthepain försvara hel västkustens färger? )
Och Skövde hade ni kul i helgen och på Okoberbowl, då blir detta en resa ni sent ska glömma...
@Melisqus, trots sin blyga framtoning kring ordskämt, kan faktiskt kvalificera sig in som en Göteborgare ;D
Då är vi på banan, det blir turnering.
Och alla ni som inte bestämt er än, då vet ni vad ni ska önska er av tomten i år.
http://member.thenaf.net/index.php?module=Pages&func=display&pageid=24
Det finns dock en minimigräns för att få en pokal.
The following tournaments can award a NAF trophy to its winner:
tournaments of four games or more with 12 or more coaches
tournament of three games with 24 or more coaches