Vi har fått ett oväntat avhopp så om någon är sugen på BB hos Lisa och inte har ett lag så hojta gärna till då det finns en plats ledigt i "Never say DIE".
ok... Kommer skicka in rosters under kommande vecka.... Men jag har en varningsflagg så hur vill @Aos att vi ska göra?
Veckan innan BB hos Liza2 ska jag coacha mina söner i en volleyboll-turnering och veckan efter är det innebandyturnering (stooooor) som föreningen håller i. Därför har jag inte fåt ok av min bättre hälft att vara med (jobbar skift och behöver byta pass hit och dit). Men jag har hittat en ersättare i form av @emilskaya som kan ta min plats om det skiter sig.
Ska jag skicka in fyra rosters för vårt lag så du vet vad vi kommer med eller vad passar bäst för tournament-ledaren? :D
Comments
Jag, @Ionas och @Juiblex har ett lagnamn nu:
Metablockerarna
Hej gänget,
Vi har fått ett oväntat avhopp så om någon är sugen på BB hos Lisa och inte har ett lag så hojta gärna till då det finns en plats ledigt i "Never say DIE".
@Zimonyi kanske?
@Zimonyi har du ett lag att joina? annars är du välkommen till oss.
@Pertan Hej. Jag är på.
archie
@Pertan vem ut? Och @Zimonyi in!
Tåg bokat.
Har fixat boende men det var lite längre bort än jag trodde (ca 45 minuter bort). Om någon har bostad ordnat och en plats över, hojta till.
Archie
@Aos Jag måste tyvärr hoppa av.. men skönt att det löste sig med laget!
Välkommen till vinnarlaget @Zimonyi 💪
@Aos sirvejlance tyvärr ut.. :(
Är Naf godkänd nu, och tror det är ca 15-16 lag anmälda, lite oklart! 😅
BTW, @Zimonyi är nu en del av laget Never say DIE istället för @sirvejlance.
@Pertan jag vet, går inte att uppdatera på mobilen för mig 😅
Ska testa när jag sitter vid en dator som inte är en regions dator.
Gefle Burning Goats kommer!
Det är viccy, OlderNick och Lixtor.
Betalning och rosters kommer mest troligt in under nästa vecka.
@Viccy tummen upp!
Jag och @Skuld boka in oss på Best Western Hotel Baltic
@kaju ooh gamla Skeppsbrokällaren! Där har man ju syndat under större delen av sina unga år som ölningsidkare :D
Jag söker fortfarande boende. Någon mer som också gör det? Dela rum?
Hojta till i så fall.
Archie
@Zimonyi häng med oss andra på Best Western Hotel Baltic!
@Melisqus Ok, jag kan kolla. Någon som vill dela rum?
Archie
Snart dags att skicka in lag!
Bara ett inskickat lag än sålänge!
ok... Kommer skicka in rosters under kommande vecka.... Men jag har en varningsflagg så hur vill @Aos att vi ska göra?
Veckan innan BB hos Liza2 ska jag coacha mina söner i en volleyboll-turnering och veckan efter är det innebandyturnering (stooooor) som föreningen håller i. Därför har jag inte fåt ok av min bättre hälft att vara med (jobbar skift och behöver byta pass hit och dit). Men jag har hittat en ersättare i form av @emilskaya som kan ta min plats om det skiter sig.
Ska jag skicka in fyra rosters för vårt lag så du vet vad vi kommer med eller vad passar bäst för tournament-ledaren? :D
Skicka in 3st och ett extra som är reserv isf.
Va tydlig men vilket som är vilket bara 😅
SAS - Mamres pojkar
Fösta med att skicka in alla lag och betala!
Duktiga pojkar dom där ;)
Sista dagen är ju inte förrän den 15e så massor av tid kvar på sig att vela om lag juh! ;)
Bara 6 dagar kvar nu!
Saknar massa lag!
jag har skickat min roster till @Duckwing
@brocCooLi inte så konstigt att @Aos saknar den mao
nä :D
Inte konstigt att det blir lite segare när det är lag 😊
Det blev Quality Hotel för min del istället.
Men nu är resa och hotell ordnat. Nu gäller det bara att få figgarna till laget också.
Archie
Betalt och klart från min sida, snart droppar mina lagisar sitt med så håll koll i inbox (Vi har alla animosity så vi kan inte sammordna våra rosters)