@grumplekins vi saknar ju några från Göteborg och Umeå....
Men ingen är väll så tråkig spelare heller...
Dvärgar med
6 Guard
5 Armbar
Now we are talking....
Känns lite tråkigt att vinna best stunty innan jag ens kommit till Ludvika... Men Turnover Goblins for the win!
Vi har tre juniorer som du kommer att få tälva mot best stunty mot!
@Spoiledsquid - Tycker du ska byta namn, alla vet att Dr.One från Pite är den sanna Turnover gobos numera.
Är på grund av två anledningar. 1. Du spelar dem för bra och 2: Du spelar med på tok för bra roster. Bara att jämföra med Dr.One:
Undras hur han resonerade när han valde Defensive istället för en Sneaky Git till..? 🤔
@Chrixx han har ju inte svart på vitt innan matchen att alla med guard kommer ligga ner hela matchen. Bättre va sejf.
@Frantic Turnover Gobbos gjorde sin premiär på snowbowl 3 och har varit med på samtliga sedan dess.. Men de kanske kan byta namn till Mediocre Gobbos nu när någon lyckats göra det svårare för sig själv än goblins utan rerolls..
Roster Bonanza!!
Har inte kollat alla, men saknar mitt roster ;) och ”Human catcher m(ed?) guard”? Hahaha bra ”döpt” av roster :)
@Spoiledsquid - skojade bara lite med dig, klart du ska fortsätta med ett vinnande koncept ;)
Hm... Mitt lag finns inte med. Det finns ett lag som är väldigt snarlikt byggt, men mitt lag är inte med.
@duckwing vad har jag missat i ditt roster. Antar att det är.jag som "förstört"
@Skuld Någon har bytt ut en Dirty Player till Wrestle
Någon känner sig skuldig
Topp tre: Undead, Slann med Stand Firm, Human catcher med guard. 👍️
Mina topp tre: Skaven 2, Orc 3, Chorf
Mina topp tre: Nobs, Owa, Goblins
Topp tre
slann med Stand Firm
human catcher med guard
Chaos renegade
Topp3: Chaos dwarf, Imperial Nobility, Undead
Uppdaterade roster som @kaju inte korrat korrekt. Typiskt svagt av kaju och jag är självklart helt o
skyldig.
@skuld hahahahahahaa x'D
Tyckte mitt roster skulle slinka med än om jag missade välja en brud med sure hands:
Undead
Nobs
Skaven 1
Skrev i rantatråden.... ser att alla andra skrivit fel gissningar här.
Så jag slänger väl in rätt rad:
Frantic "Roster/Gissning/Tippning"
3: Slann - Stand Firm Blitzer
1: Chorfsen
2: Humans med Guard-Catcher
Hur kan alla behöva så många gissningar?!?
1-3 Khorne! Pitcheclearat minst 2 lag.
Vem är det som spelar Pellevin-Khorne? 😅
Pellevin-khorne är med Tackle!
Dessa rouge Khorne kör extra många block dices istället....
Ser ut som jag behöver en plan till för att ha full täckning
Jag kan ta med en @Skuld
Tack grumple, jag fick inte med mig min så gött om en bättre Jan löser det så jag som en Jan kan se ner på pöbeln utan planer.
Comments
@grumplekins vi saknar ju några från Göteborg och Umeå....
Men ingen är väll så tråkig spelare heller...
Dvärgar med
6 Guard
5 Armbar
Now we are talking....
Känns lite tråkigt att vinna best stunty innan jag ens kommit till Ludvika... Men Turnover Goblins for the win!
Vi har tre juniorer som du kommer att få tälva mot best stunty mot!
@Spoiledsquid - Tycker du ska byta namn, alla vet att Dr.One från Pite är den sanna Turnover gobos numera.
Är på grund av två anledningar. 1. Du spelar dem för bra och 2: Du spelar med på tok för bra roster. Bara att jämföra med Dr.One:
Undras hur han resonerade när han valde Defensive istället för en Sneaky Git till..? 🤔
@Chrixx han har ju inte svart på vitt innan matchen att alla med guard kommer ligga ner hela matchen. Bättre va sejf.
@Frantic Turnover Gobbos gjorde sin premiär på snowbowl 3 och har varit med på samtliga sedan dess.. Men de kanske kan byta namn till Mediocre Gobbos nu när någon lyckats göra det svårare för sig själv än goblins utan rerolls..
Roster Bonanza!!
Har inte kollat alla, men saknar mitt roster ;) och ”Human catcher m(ed?) guard”? Hahaha bra ”döpt” av roster :)
@Spoiledsquid - skojade bara lite med dig, klart du ska fortsätta med ett vinnande koncept ;)
Hm... Mitt lag finns inte med. Det finns ett lag som är väldigt snarlikt byggt, men mitt lag är inte med.
@duckwing vad har jag missat i ditt roster. Antar att det är.jag som "förstört"
@Skuld Någon har bytt ut en Dirty Player till Wrestle
Någon känner sig skuldig
Topp tre: Undead, Slann med Stand Firm, Human catcher med guard. 👍️
Mina topp tre: Skaven 2, Orc 3, Chorf
Mina topp tre: Nobs, Owa, Goblins
Topp tre
slann med Stand Firm
human catcher med guard
Chaos renegade
Topp3: Chaos dwarf, Imperial Nobility, Undead
Uppdaterade roster som @kaju inte korrat korrekt. Typiskt svagt av kaju och jag är självklart helt o
skyldig.
@skuld hahahahahahaa x'D
Tyckte mitt roster skulle slinka med än om jag missade välja en brud med sure hands:
Undead
Nobs
Skaven 1
Skrev i rantatråden.... ser att alla andra skrivit fel gissningar här.
Så jag slänger väl in rätt rad:
Frantic "Roster/Gissning/Tippning"
3: Slann - Stand Firm Blitzer
1: Chorfsen
2: Humans med Guard-Catcher
Hur kan alla behöva så många gissningar?!?
1-3 Khorne! Pitcheclearat minst 2 lag.
Vem är det som spelar Pellevin-Khorne? 😅
Pellevin-khorne är med Tackle!
Dessa rouge Khorne kör extra många block dices istället....
Ser ut som jag behöver en plan till för att ha full täckning
Jag kan ta med en @Skuld
Tack grumple, jag fick inte med mig min så gött om en bättre Jan löser det så jag som en Jan kan se ner på pöbeln utan planer.