Just det, om amazon rostern hinner släppas kan de tieras om. Kommer inte tillåta dubbla uppsätningar av samma roster. Så Nya norse är enda giltiga tex.
@Drexxl helt fel. du köper lag och skills för din motståndares pengar. det kluriga är att kunna förutbestämma vad du kommer ha för motståndare i 6 st olika matcher. ett klurigt format att skapa lag på men roligt!
@Skuld Yes. De är underförstådda med att de måste komma. Och om det inte händer något oväntat så är de på. Får se vilka lag det blir. Vi jobbar på att hålla en träningssession med mig och @Oberwald_1 någon gång under hösten. Så att de får lite tips och chansen att testspela under tidspress.
Edit: Gillar den subtila fatshamningen av IFTP i öppnigsposten. 😅
Comments
Jag kanske blir tvungen att ta ett roligt lag
Jag har också planer på att försöka dyka upp :)
@grumplekins ja, våga ha kul! ;)
Jag kommer försöker få med mig både embla och hjärnhans
Det står inte uttryckligen men har jag förstått rätt i att primary skills kostar 20 och secondary kostar 40?
Förutsatt att man inte får ta randoms skulle jag gissa att det täcker fallen @Ionas
De kanske skulle banna stats explicit också.
Bra ide killar
Normals 20 och secondary 40. inga randoms & inga stats.
Underworld 1250. Uppdaterar första
Just det, om amazon rostern hinner släppas kan de tieras om. Kommer inte tillåta dubbla uppsätningar av samma roster. Så Nya norse är enda giltiga tex.
Om jag fattat rätt så köper man lag och skills för sina pengar?
@Drexxl helt fel. du köper lag och skills för din motståndares pengar. det kluriga är att kunna förutbestämma vad du kommer ha för motståndare i 6 st olika matcher. ett klurigt format att skapa lag på men roligt!
Stämmer @Drexxl
Anmäler mig!
Anmäler mig också!
Anmäler mig!
Anmäler Ionas, Romberg och Pathfinder.
ni som anmäler er, glöm inte att avanmäla kaju!
@Ionas snyggt, är det nytillskotten vi pratade om i Sala?
I övrigt ingen Idé att avanmäla Kaju han är tvångsanmäld av mig och kan ej avanmälas
@Skuld Yes. De är underförstådda med att de måste komma. Och om det inte händer något oväntat så är de på. Får se vilka lag det blir. Vi jobbar på att hålla en träningssession med mig och @Oberwald_1 någon gång under hösten. Så att de får lite tips och chansen att testspela under tidspress.
Edit: Gillar den subtila fatshamningen av IFTP i öppnigsposten. 😅
Quadra-POW kommer att komma med som pris också.
Inforthepai kanske bästa namnet någonsin
Miss av mig vid anmälan. Jag har en till tonåring som knackar på dörren. Vill även anmäla Kanto.
Wow! Värsta värvaren!
Nu när jag inte är lika nördig som andra i detta ädla spel så undrar jag vad primary och secondary skills är.
@mrselecta normal och dubbel.
@Duckwing Nu är bara upp till er att inte skrämma bort dem. :)
Och där sprack @Ionas plan.
Se på startfältet och tänk er en tonåring som kliver in i lokalen och ska umgås
Jag klarade ju mig!
@Drexxl de här har inte Pellevin att hålla i handen
@Drexxl Klarade sig är väl ett starkt ordval :)
Mr.Dreskel är väl beviset på hur det kan gå