Borat och hans vänner var roligare på pappret än på plan. Du får vänta till USB för nästa "episka" roster.
Edit: Jag ber fortfarande Pellevin om feedback på mina rosters. Efter ett mindre sammanbrott så tvingade han mig att ta bort Pro och 2x Diving Tackle. 😥
@Skuld - Jag kan skicka in ett trots att jag inte ska delta (BBSM´s fel jag anmälde mig men så dök den turneringen upp), bara för att för skoj skull se om Iftp eller Kaju tippar det som vinnare i kommande Ranta :D (jag kommer såklart skicka in det roster jag tänkte ställa upp med)
Comments
Sorry, jag kommer inte i år. Ska satsa på sm istället… min spelarbudget håller inte för båda turneringarna. :/
buuuuu!!!
jag vill anmäla @Frantic igen till den här turneringen.
Jag anmäler mig!
Skumt, kunde posta en text jag hade sparad sedan tidigare 😅
Jag vill vara med!! Anmäler mig :)
Börjar fnula på roster. Förvirrande med så oortodoxa lagbyggeregler...
@Duckwing Om du tullar lite på bribes och rerolls så kan du bygga Underworld med 16 spelare och 16 skills. Det låter kul. 😁
@Ionas Det kan man göra med Snotlings med! ;)
Kanske borde inventera mailboxen oftare, lite roster har börjat dyka upp. Bara kul rosters hittils även om Ionas har nedgraderat sin kulfaktor.
Borat och hans vänner var roligare på pappret än på plan. Du får vänta till USB för nästa "episka" roster.
Edit: Jag ber fortfarande Pellevin om feedback på mina rosters. Efter ett mindre sammanbrott så tvingade han mig att ta bort Pro och 2x Diving Tackle. 😥
Kan i och för sig hålla med dig då det inte gick nå bättre för mig
@Ionas & @Skuld - Många episka rosters på USB, där fick "Turn over Gobos" ett nytt ansikte när en coach kom med noll troll till turneringen :D
7 av 22 roster för tillfället inne. Samtliga godkända.
0 underkända rosters hittils, är jag blind eller är det bara för att Melisqus inte skickat in?
@Skuld Jag skickar in ett felaktigt i helgen!
@Skuld - Jag kan skicka in ett trots att jag inte ska delta (BBSM´s fel jag anmälde mig men så dök den turneringen upp), bara för att för skoj skull se om Iftp eller Kaju tippar det som vinnare i kommande Ranta :D (jag kommer såklart skicka in det roster jag tänkte ställa upp med)
du kan räkna bort min eftersom jag inte kommer att delta :(
Vad ser jag!! Får inte Vampyrer ha någon starplayer?? vad ska då stackars Willhelm göra för att förtjäna pengar
Någon som kan tänka sig att dela hotellrum med lilla jag?
@Drexxl jag har inte bokat än! @Ozt hur känns formen?
@Skuld Nu har jag skickat in ett riktigt starkt roster!
Jag kan tänka mig att dela rum med någon. Jag anländer dock rätt sent på fredagen.
Finns det plats i en bil för återresan?
13 rosters inne redan +2 extra som inte kommer.
Många intressanta rosters. Tar gärna emot fler. @kaju räcker med ett vill inte ha alla 7 av dina förslag
När är deadline? Jag är en slöfock.
söndag, lördag för dig grumple
Då är det piano, rostern blev klar några veckor före eurobowl, nu ska jag bara idas skicka den
Nu är man officiellt efter janne om man skickar in sitt roster. Vart är världen påväg
Det är nu agnarna skiljs från vetet
...eller något
Alla roster inne i tid. Fantastiskt. Väntar in en justering sen berättar jag rasfördelningen.
Följande personer kan överväga att göra den sista delen som är att betala vid tillfälle
Inforthepain
mr selecta
sindragosa
Coma
Romberg
Pathfinder
Lockmund
jom
Kaju
Orc 3
Skaven 2
Slann 2
Vampire
Lizard
Goblin
Chorf
Elven Union
Human
Khorne
OWA
Undead
Woodelf
Amazon
Chaos Renegade
Black Orc
Imperial Nobility
Totalt 17 olika raser på 21 coacher ganska bra fördelning endå.
Otroligt att ingen vågade dvärgar med 11 guard