@Pertan härligt. Då ska du få spöa ett gäng fyllon som revansch. Ingen fara med preliminärt, vi siktar på det. Hojta lite innan om det går, så bokar jag bord på alpha.
@sirvejlance Hittar du någon att köra med i veckan? Jag skulle kunna köra open på torsdag annars. Mina humans behöver en match till efter att @Chrixx sett till att jag inte fick en enda skill-up idag..😆
Comments
@DavidD topp!
När jag körde i torsdags körde vi med de nya inducement reglerna. Är det de som gäller eller de gamla?
@sirvejlance tycker inte vi byter regler mitt i en säsong! Så vi kör med de gamla.
👍
Om någon vill köra en match mot A-laget Altdorf Drunks, så är vi tillgängliga för match på torsdag kväll.
Tjena @finlj658, jag anmäler mig preliminärt men hittar du nån som är helt säker så kan hen få förtur.
@Pertan härligt. Då ska du få spöa ett gäng fyllon som revansch. Ingen fara med preliminärt, vi siktar på det. Hojta lite innan om det går, så bokar jag bord på alpha.
Yes, i sånt fall måste jag kolla om mina skaven får delta i open. men kollar först här hemma om det är okej.
Mina ogres eller kanske vampyrer söker kelsällskap till torsdag.
Jag kör gärna en match på torsdag. Har en handfull halflings med feeling att erbjuda (alt. tråk-Khorne). Ställer mig i matchkö.
@Ionas ska vi ta en kamp då?
Tyvärr blev torsdag "no go"..
@finlj658 ska vi säga att det var kö som @Ionas tyckte, så
får du tampas med mina Ogres?
@grumplekins det går fint. Lägger du upp en match så bokar jag bord och skriver ut. Ska vi säga kl 18 på alpha?
Ja, vi kan nog bara paxa ett av borden vid tv:n
@grumplekins mycket uppbokat imorrn, men fick tag i bord 30 från kl 18. Väl mött!
Hej!
Vi har alltså redan ett av Stockbowl-borden - avboka är du snäll. Vi har 28 eller 29.
Sorry vi har lite problem med att folk bokar andra bord och sen när alfa ser av ”våra” är tomma så tror de att de inte behövs…
Visste inte att stockbowl hade bord, avbokningstiden hade gått ut så jag får vaska ett bord. Men pengarna går till en god sak.
Ah men har du betalat så kan vi ta det
@finlj658 är ditt lag klart för start eller ska du köpa nån spelare?
@grumplekins Drunks är klart för start!
Söker en open till torsdag. Kan väl när som.
Plocka fram ett stuntylag och låt mina mördarhalflings ge dem på bängen. @DavidD
Är det nån som vill köra en open alt. testa turneringsroster i veckan? I open kan jag bjuda på ett paket gula slann eller snots mentol.
@sirvejlance Hittar du någon att köra med i veckan? Jag skulle kunna köra open på torsdag annars. Mina humans behöver en match till efter att @Chrixx sett till att jag inte fick en enda skill-up idag..😆
@Clawful absolut! Jag kan köra kl 18 på torsdag
Sista veckan nu! Kör så det ryker!
Då stänger vi open 35 och gratulerar @sirvejlance till vinst med imponerande 6-1-0
Grattis!
När öppnar ”Open 36”? Jag tänkte skrota mina ödlor och testa Undead om det funkar?
@KriLLe den öppnar strax