Då stänger vi Open 35 och gratulerar @Pertan till vinnare med sina flings.
Nästa Open kommer också heta Open 35 så vi hamnar i synk med ligan (som heter season 35) och den som vi spelat under sommaren får namnet Open 35: sommar
Nytt publikrekord mellan Skull Pile Stackers och Green & Mean. De elaka orcherna hade matchplanen klar. Skada och/eller döda. Khornelaget kontrade med ett publikfriande skönspel. TD:1 - 1, Casualties 0 - 5, Deaths 0 - 1.
Mina orker har äntligen skramlat ihop nog med pengar för att anställa ett troll. Med det sagt vill söker jag efter en match - torsdag kl 18 eller när det passar på fredag. Helst på Alpha
Comments
Whoop! Äntligen Canon kag nettiin annat än wooden spoon!
*canon kag nettin= vann jag nått
Grattis @Pertan!
Mina rookie orks söker en match till fredag (ev torsdag beroende på hur ligan ser ut)
Btw, kommer man få en trofé till teamet på hemsidan?
@Pertan räcker inte äran och vetskapen.... :-)
@Juiblex för mig räcker det men inte för mina makt galna flings :-D
Nytt publikrekord mellan Skull Pile Stackers och Green & Mean. De elaka orcherna hade matchplanen klar. Skada och/eller döda. Khornelaget kontrade med ett publikfriande skönspel. TD:1 - 1, Casualties 0 - 5, Deaths 0 - 1.
Någon som vill ta en open imorgon runt 15.30 mot mina oskillade orker?
Någon som är intresserad av en Open på torsdag runt 18? Jag har tydligen en svårt sargat Khornelag alternativt ett fett OP flinglag att erbjuda.
Någon som vill möta Masters of the slanniverse på tisdag eller onsdag kväll?
Intresserad. Kan man locka med ett Sure Feet stackat halflinglag på tisdag?
ouff!!! Spela Slann utan rerolls!! det blir svettigt, så absolut!! Funkar alpha kl18?
Kul. Har printat underlag. Sen fuskar du med fyra rerolls så du lär ju ha minst 1. Ska väl räcka. 😋
Det kan räcka...., i en halv turn.. :)
Finns det något intresse för en Open nästa vecka? Torsdag eftermiddag/kväll och eller fredag hela dagen ok för mig.
Om du vill leka med Khorne alternativt Halflings så kör jag gärna på torsdag.
Vad trevligt 👍
Torsdag 6/10 från 16.00 och framåt funkar för mig.
Innan 18 blir svårt för mig. Är 18 ok? Om ja, vad vill du se? Sargade Khorne eller formstarka Flings?
18 blir perfa!
Jag ser gärna båda lagen så välj vad som passar dig bäst.
@KriLLe jag kanske kan på fredagen dagtid
Trevligt Jan. Funkar det på förmiddagen?
Troligen - återkommer om några dagar
👍
Intressekoll för en open imorgon söndag.
slann erbjuds :)
Mina orker har äntligen skramlat ihop nog med pengar för att anställa ett troll. Med det sagt vill söker jag efter en match - torsdag kl 18 eller när det passar på fredag. Helst på Alpha
@DavidD mina Crypt Lords antar utmaningen till fredag kväll 1800 på Alpha!
@KriLLe - vi kör på det! Du får Oggar.
Trevligt! Funkar 10.00 eller blir det för tidigt?
@Juiblex bokar du bord åt oss så kommer mina orker och ge dina crypt lords på moppo