Jo, jag förlorade mot Bo Tang Clan i fredags. Har en match inplanerad mot Davids Green Means lag på tisdag, men det är väl inget hinder, man kan väl ha 2 matcher på gång.
@Juiblex är inte betrodd med Open. @DavidD is da open boss man. Detta sagt så är det ok att möta samma lag två gånger under en Open säsong. Inga krav på andra motståndare däremellan.
Då har man haft officiell premiär i stockbowl mot @grumplekins ogres, en del oklara öppningsdrag från Boo Tang i runda 1 satte tonen för var matchen skulle barka, att va ung och hungrig hjälpte inte denna gång och Ogres löste de flesta situationer med pows. Fint spelat
Om nån är sugen på match så hör av er, gärna nån med dåliga handleder som leder till döskallar och ettor
@Zalmour kan rekommendera den här motståndaren. Trevlig kille och har kommit långt på bara ett år. Ser ut att bli en till farlig ungtupp a la @sirvejlance. Tufft att möta Oggar som inte bara försöket utan tydligen kan allt de vill göra.
Hej och välkommen @Zalmour ! Kul att se dig spela Necro det är ju ändå ett favoritlag. Vill du ha match med en himla massa inducement så hojta, annars kan vi ta en match i nästa omgång.
@sirvejlance taget! fixar du matchrapport + bokar bord som du tycker känns bra så står jag för pitch o dugouts. möter gärna snotts, har ej mött sådant innan. vilken tid? 12? 13?
Comments
Lite sent påkommet och lite ad-hoc men någon som är sugen på en match mot mina skotträdda alver imorgon (onsdag) kl 18:00ish på Alpha?
Samma som @Chrixx , men vi fightades ju förra veckan. Men om någon annan vill köra en match mot Aldorf Drunks imorgon så kan jag från kl 17:30.
@finlj658 @Chrixx ni får ju mötas igen - minns inte vad vi kör för regler nu, det kanske blir båtmatch? Eller hur funkar det @Juiblex?
@finlj658 har kört en match sedan vår match så borde funka eller? @Juiblex @DavidD
Jo, jag förlorade mot Bo Tang Clan i fredags. Har en match inplanerad mot Davids Green Means lag på tisdag, men det är väl inget hinder, man kan väl ha 2 matcher på gång.
Då tycker jag att vi kör @finlj658 förutsatt att @Juiblex eller @DavidD inte säger aja-baja ;)
Härligt @Chrixx, tror på revansch för träalver! Jag har bokat bord 30 från kl 18 på Alpha. Men jag är där redan kl 17:30. Väl mött!
@Juiblex är inte betrodd med Open. @DavidD is da open boss man. Detta sagt så är det ok att möta samma lag två gånger under en Open säsong. Inga krav på andra motståndare däremellan.
Som @Ionas sa.... .-(, i got no power here...
Vi kör 2 matcher per lag/motståndare.
Dessutom kan man ha ett extra lag om det är stunty dvs Goblin, Orge, Snotling eller Halflings.
Inga båt-matcher.
@finlj658 du kan ha flera matcher inbokade.
Att man kan ha ett stunty också hugger jag på direkt!!
Jag har gjort ett snots-lag. Är det nån som vill möta dem i helgen?
kan ta mina slann också om det är nåt lag jag inte mött.
Då har man haft officiell premiär i stockbowl mot @grumplekins ogres, en del oklara öppningsdrag från Boo Tang i runda 1 satte tonen för var matchen skulle barka, att va ung och hungrig hjälpte inte denna gång och Ogres löste de flesta situationer med pows. Fint spelat
Om nån är sugen på match så hör av er, gärna nån med dåliga handleder som leder till döskallar och ettor
@Zalmour kan rekommendera den här motståndaren. Trevlig kille och har kommit långt på bara ett år. Ser ut att bli en till farlig ungtupp a la @sirvejlance. Tufft att möta Oggar som inte bara försöket utan tydligen kan allt de vill göra.
Hej och välkommen @Zalmour ! Kul att se dig spela Necro det är ju ändå ett favoritlag. Vill du ha match med en himla massa inducement så hojta, annars kan vi ta en match i nästa omgång.
@DavidD Ett stukat Necro mot 4 mysiga block/guard blitzers låter som upplagt för drama. Låt mig återkomma!
@Zalmour jag kör gärna när du har tid!
@Zalmour Ett bra steg på vägen mot detta OP Orc är att kliva in mot mina ”rookie” khemri.
knappt några block, eller andra skills… även dålig handled vilket tycks generera en massa skallar och 1or…
@Zalmour köp en varulv och random skilla din zombie så går du upp lite i TV ;)
@Chrixx @Juiblex vi får hitta en tid, uppstudsiga wardancers eller rookie khemri låter kul!
@DavidD en varg till är på agendan…
halloj! är det nån som vill möta snots eller slann på kväll tisdag eller torsdag, eller dagtid ons-fre i veckan?
@sirvejlance kör gärna en match på TOR kväll
Snots eller Slann får du välja :)
Grymt @Chrixx , jag hör mig imorgon!
Mina kramgoa orker söker en match till imorgon torsdag
@Zalmour jag rullade visst en hel del 1or igår ;)
Till alla som undrar fortsätter vi med open tills att nästa säsong drar igång (i början/mitten av januari, skulle jag gissa)
Söker en open till 6e, 7e eller 9e. Kan hela dagen.
Jag kan köra dagtid ons 7e om du vill. Snots eller slann.
@sirvejlance taget! fixar du matchrapport + bokar bord som du tycker känns bra så står jag för pitch o dugouts. möter gärna snotts, har ej mött sådant innan. vilken tid? 12? 13?
@DavidD jag fixar! Ju tidigare desto bättre . 12?
@sirvejlance funkar - lägger in matchen