Hej Stockbowlare. Tänkte bara slänga in en blänkare att vi har två nya coacher som har startat lag i open, och kommer vara med i ligan nästa säsong. @finlj658’s humans ”altdorf drunks ”(finns här på forumet), och Jony D’Amato’s necro ”Boo Tang Clan”.
Vet att de gärna spelar matcher så var inte blyga.
Hallå, kul att vara med i ligan och tack för förtroendet. Mina fyllon till människor gör Alpha-debut på torsdag kl 18 mot Chrixx trä-alver, då hoppas jag att han, förutom att spöa mig, lära mig allt vad jag behöver veta om Stockbowl :) Tar gärna en match mot @Ionas och @Juiblex framöver.
@grumplekins jag kan inte på torsdag, men johni som kör boo tang clan kör gärna på torsdag. Hans konto blir inte aktiverat så han kan inte skriva här än.
Comments
Fixart @DavidD
@KriLLe det funkar!
perfa
@KriLLe bord 6!
@grumplekins 👍🙏
Någon som vill köra en Open i helgen (erbjuder sargat Woodelf lag)?
Lördag eller Söndag funkar båda för mig.
@sirvejlance fick du napp förra veckan eller vill du köra i helgen?
Tar gärna match!
Spikat @Juiblex vilken dag/tid passar dig?
@Chrixx vad sägs om lördag em?
jag har Flings eller Elfs som gärna möter någon/något nu på torsdag (eller nästa beroende på hur min liga match planeras in).
I första hand så spelar jag helst med Flings mot något inte super-bashigt men är öppen för förslag
@Morn82 skulle dodgiga khemri vara intressant för spp pinj... menar flings??
@Juiblex khemri kan jag tänka mig att möta. Hur ser nästa vecka ut? (Fick svar om runda 5 som jag spelar nu på torsdag)
Nästa vecka är tyvärr kört för mig (mässa i göteborg), så det var som ett alternativ till ligamatch nu på torsdag :-).
Men tar gärna en regncheck och kör en match senare om du kan?
Nu när jag spelat min runda 5 så söker jag en Open till nästa vecka dvs till 20/10.
Vem är sugen på att möta flings (eller elfs?)
Hej Stockbowlare. Tänkte bara slänga in en blänkare att vi har två nya coacher som har startat lag i open, och kommer vara med i ligan nästa säsong. @finlj658’s humans ”altdorf drunks ”(finns här på forumet), och Jony D’Amato’s necro ”Boo Tang Clan”.
Vet att de gärna spelar matcher så var inte blyga.
:)
Kul!!
Välkomna!
Spelar gärna en match denna vecka och försöker reparera mitt stukade självförtroende i tärningarna... 😂 @finlj658
Hur når vi Jony?
@Chrixx ja det var en riktig uppvisning i snakes sist! 😅
johny har telefonnummer och mail på coach-list på stockbowl-sidan.
Har en match mot davidD som skall spelas först, men spelar gärna mot dem båda vid tillfälle!
Samma. Kanske kan försöka boka upp båda för match och introdag? 😃
Hallå, kul att vara med i ligan och tack för förtroendet. Mina fyllon till människor gör Alpha-debut på torsdag kl 18 mot Chrixx trä-alver, då hoppas jag att han, förutom att spöa mig, lära mig allt vad jag behöver veta om Stockbowl :) Tar gärna en match mot @Ionas och @Juiblex framöver.
Kul @finlj658 att du hakar på i Stockbowl!
Tar gärna en revans match från Sala :)
@finlj658 kul att ha dig här. Jag kommer också vara på Alpha på torsdag. Ses då.
Söker en open till tors 24, kan från kl 17
@DavidD jag är sugen, men kan tyvärr inte torsdag kväll, men jag kan dagtid. Nästa vecka skulle mån-ons. kväll funka.
@finlj658 tisdagar brukar jag vara ledig - sikta på det?
@DavidD - vill du ha Ogre-kramar på torsdag?
@grumplekins ska möta Juiblex kl 18 - hinner du ta en match innan det?
@DavidD Kanske lite mastigt…
@sirvejlance? Vill du köra Open torsdag kväll?
@grumplekins jag kan inte på torsdag, men johni som kör boo tang clan kör gärna på torsdag. Hans konto blir inte aktiverat så han kan inte skriva här än.
jag kan förmedla så länge.
Jag mailar honom via hemsidan, det blir bra, tack!