haj. precis hemkommern här men vill passa på att tacka för en trevlig lördag då speciellt till Archie som fixade allt men även mina motståndare som ofta hade mer otur än mig, men även alla andra som var där och jag inte hade förmånen att få möta. Tack allihopa, hoppas på mer Blood Bowl asap.
@Melisqus Just nu dåligt, är för mycket bortrest under semestern för att få den tiden som behövs att registrera turneringen. Är tillbaka igen den 29:e, då fixar jag det direkt. Ledsen att det tagit tid.
@Melisqus Nu är det upplagt med turneringen på NAF-sidan.
För övrigt blir det inget mer arrangemang detta året från mig. I September är det PekingBowl på spelkonventet NorrCon, 23-24:e September.
I Oktober är jag bortrest mest hela månaden och eftersom @Drexxl har sin FezBowl den 19-20:e November och Snowbowl IX i December så krockar det för mycket.
Jag återkommer med nya turneringar i början av nästa år.
Verkar som att några matcher saknas i rapporteringen. Förstår om matcher med personer som inte är med i naf är reggade men har hittat iallafall 2 matcher som saknas i raporteringen.
Comments
Japp det stämmer som froxt säger. Sen verkar mina poäng vara felräkninade, jag får det till 10 poäng. 4+1+1+4
edit: jag tittade igenom allas poäng
filip har 4 poäng för mycket och Thomas 4 poäng för lite. Men det är nog resultatet i deras match som är vänt.
linnea har en poäng för lite jag får hennes till totalt 4
simon har fått en poäng för mycket.
inget som påverkar jättemycket
yup, jag vann över thomas
haj. precis hemkommern här men vill passa på att tacka för en trevlig lördag då speciellt till Archie som fixade allt men även mina motståndare som ofta hade mer otur än mig, men även alla andra som var där och jag inte hade förmånen att få möta. Tack allihopa, hoppas på mer Blood Bowl asap.
Btw: Vilka vann priser och vad?
Och vilka raser var heta den här gången?
Hej alla,
tack för att ni noterar, systemet jag har är inte alls perfekt, gör mycket manuellt under turneringen, lätt att det blir fel tyvärr.
Jag skall fixa ett bättre system till nästa gång.
Archie
@Ionas kineserna var rätt heta denna gång ;)
@Ionas I top 5 var de väl iaf...
1 Undead
2 Undead
3 Orcs
4 Khorne
5 Khemri
Oj vad mycket bash. 😶
Finns det någon vänlig själ som kan översätta till riktiga namn så man ser vem som vann? Några kan jag såklart...
Tack @brocCooLi!
5 är bloodfeast, det törs jag sätta en slant (bokstavligen en enkrona) på.
@brocCooLi
2 @Khy
3 @LiX
6 @Moldline
@grumplekins kan sina Khemricoacher :)
Här kommer ett litet sammandrag från turneringen från min sida sett: https://bloodbowlrookie.blogg.se
Alltid lika roligt att läsa @bloodfeast!
@Zimonyi Hur går det med att få in dessa resultat till NAF?
@Melisqus Just nu dåligt, är för mycket bortrest under semestern för att få den tiden som behövs att registrera turneringen. Är tillbaka igen den 29:e, då fixar jag det direkt. Ledsen att det tagit tid.
Archie
@Melisqus Nu är det upplagt med turneringen på NAF-sidan.
För övrigt blir det inget mer arrangemang detta året från mig. I September är det PekingBowl på spelkonventet NorrCon, 23-24:e September.
I Oktober är jag bortrest mest hela månaden och eftersom @Drexxl har sin FezBowl den 19-20:e November och Snowbowl IX i December så krockar det för mycket.
Jag återkommer med nya turneringar i början av nästa år.
Archie
@Zimeries
Verkar som att några matcher saknas i rapporteringen. Förstår om matcher med personer som inte är med i naf är reggade men har hittat iallafall 2 matcher som saknas i raporteringen.
Skuld - Froxt
Inforthepain - Bloodfeast
Gött! Ser fram emot fler event i Gbg framöver. :)
@Skuld hmm, jag kollar om/varför det blev fel ikväll. Fick inga fel när jag laddade upp XML:en, kanske något annat som bråkade.
Archie
@archie snyggt. Hoppas på något nytt till vinter/våren