Högst upp på Koopmansgatan kan det finnas gratisparkering men det är risk att det är fullt. Annars är det ungefär samma pris överallt runtomkring lokalen.
Vi blir 17-18 personer på turneringen, jag vet att någon redan erbjudit sig att ta med extra spelplaner men jag pingar här ändå. Vi behöver fyra extra spelplaner.
Comments
@Zimonyi Går det fint att ta med sig någon folköl eller är det ”alkoholfritt”? 😊
@tjub låt mig kolla under veckan.
Archie
Finns det nån billig parkering nära där vi ska vara?
Högst upp på Koopmansgatan kan det finnas gratisparkering men det är risk att det är fullt. Annars är det ungefär samma pris överallt runtomkring lokalen.
Archie
Vi blir 17-18 personer på turneringen, jag vet att någon redan erbjudit sig att ta med extra spelplaner men jag pingar här ändå. Vi behöver fyra extra spelplaner.
Tack för hjälpen i förhand,
Archie
@Zimonyi Filip kommer att ha med ett 3-4 ”ligaplaner” till oss, vi kan spela på dom om det skulle saknas.
https://www.youtube.com/watch?v=D6EjN-YV3is Ranta roster!
Jag är nog uppe i sex stycken redan, min inräknad. Så några kommer att vara där
@tjub @Drexxl gott, tackar.
Archie
Vi är i dagsläget 17 spelare (och jag har fått in 17 rosters).
Om någon av er som inte planerat vara med läser detta och blir extra taggade, så är ni varmt välkomna.
Archie
@Zimonyi Är det bara CAS som skulle ha generat SPP som räknas till "3 eller mer CAS i en match"?
@kaju Yes, det är bara SPP grundande CAS:ar som räknas mot "3 eller mer CAS i en match".
Archie
Någon har tidigare frågat om öl och dylikt. Man får ta med sig men inte så man blir berusad eller störande.
Bara så ni vet.
Archie
Hur betalar man anmälningsavgiften?
Swish på plats brukar vi köra. Helst inte kontanter men funkar om man inte har swish.
Archie
Najs
jag kommer tyvärr inte att delta :(
@brocCooLi Noooooooooooo. Tråkigt, det kommer bli fler gånger så nästa gång hoppas jag.
Archie
Turneringen igång.
Stort plus för alla snygga Fezar!!
@kaju du kan ju försöka att skoja till det med en Fez…och inte med en Fis!! ;-)
Lycka till alla!
Väldigt spännande att höra hur alla rosters har fungerat!!
Heja!
Gillar Kaju vs IFTP resultatet. Undrar om det var en spännande match 😀
Runda 2, lite sent
Runda 3
@Zimonyi jag vet. ska se till att bättra mig på närvaro.
Runda 4
Slutresultat
@Zimonyi Kanske är för sent och det ändrar ju inte ställningen något, men det var jag som gjorde de cas:arna mot Robin runda 3, så tvärtom!
@Zimonyi mfl, tack för bra arr och kul turnering. Ser fram emot mer i GBG!
@Juiblex Stiliga outfits står tLoEGBBL för... 😊