På bord 2 är det jag mot johnnyd. Vi har 3 segrar och en oavgjord var. Samma som Martins och lockmund. Det finns alltså ingen på fyra segrar efter dag ett.
Vill säga att jag hade otroligt roligt,och vill säga att arrangörerna var awesome och gjorde ett jäkligt bra jobb hålla reda på alla stollar eller coacher menar jag
Sen vill jag tacka alla coacher både gamla och nya man träffa för en super helg,full med taktik snack,lärdom,trevliga pratstunder och bara härliga minnen,så tack alla som var där i helgen,av mig får det hela 5 av 5 NAF sanktionerade bollar.
Grattis till Martin för champion.
Ps:Ozt hälsa din bättre hälft att kakorna och marängerna var toppen över i:t
Vill tacka @Mago och @Ozt för en bra genomförd turnering och bra servis, vill också tacka @Pellevin för sovplats och slutligen alla nya och gammla coacher för matcherna.
grym turnering på alla plan! även om vi bara höll oss på bottenplanen i spellokalen
är sjukt nöjd med att ha tagit hem stunty! speciellt eftersom både @pedda och jag hade 2-2-2. så det var lite för jämnt :P
sen är jag lite extra nöjd med mina resultat då mina motståndare var (i ordning runda 1-6): chaos dwarf, orc, dwarf, human, chaos dwarf, orc.
riktigt kul att få lite ansikten på olika namn här inne också.
vill också ge turneringen och arrangörerna 7 broccolis i betyg på en skala.
Yes! Superbra turnering. Skövde-gänget återkommer med största sannolikhet nästa gång något blood bowlande är i närheten igen så länge vi hör om det. Till dess ska vi lite smått försöka få fler att börja spela ^^
Extra tack till Pellevin för sovplats. Underbart kul att hänga där
Kan bara instämma, grym turnering, kul att få vinna laget och testa det! Casa de pellevinlevererade spökspel, jaga hipstermario och mariokart till strax efter tre på kvällen
Comments
@Mago jag kommer att behöva en roster
Jag ska ta mig samman och publicera hela resultatet inom någon dag.
Tack alla som kom och gjorde det en grym turnering! Jag ser fram mot nästa gång (även om jag är otroligt trött just nu).
Sen vill jag tacka alla coacher både gamla och nya man träffa för en super helg,full med taktik snack,lärdom,trevliga pratstunder och bara härliga minnen,så tack alla som var där i helgen,av mig får det hela 5 av 5 NAF sanktionerade bollar.
Grattis till Martin för champion.
Ps:Ozt hälsa din bättre hälft att kakorna och marängerna var toppen över i:t
Jag hade 3 re-rolls, 1 krox, 6 saurusar (alla med Block) och 5 skinks.
JohnnyD hade samma uppställning förutom att han hade en saurus med Break Tackle istället för Block.
Även så Best Stunty. (Grrr, so close)
Stor tack till alla inblandade. Det var en rolig och välorganiserad turnering.
är sjukt nöjd med att ha tagit hem stunty! speciellt eftersom både @pedda och jag hade 2-2-2. så det var lite för jämnt :P
sen är jag lite extra nöjd med mina resultat då mina motståndare var (i ordning runda 1-6): chaos dwarf, orc, dwarf, human, chaos dwarf, orc.
riktigt kul att få lite ansikten på olika namn här inne också.
vill också ge turneringen och arrangörerna 7 broccolis i betyg på en skala.
Extra tack till Pellevin för sovplats. Underbart kul att hänga där