Det har löst sig med jobbet så jag kommer trots allt att kunna ansluta till BB-kalaset! @Pellevin: finns det något hörn kvar hos dig kvar där jag kan slängas in?
Jag kommer tyvärr inte närvara men finns det någon som är sugen på att paddla runt vampyrer eller slann och saknar ett lag så kan jag bistå med ett sådant. Norse har jag också men med begränsat antal modeller. Chaos pact har jag men ska spela i reserves rumble så det är klurigare om vi inte synkar överlämnibg bra.
Till er som skall bo hos mig, och reser inom Sverige:
1. Ta egna bestick. Om du tänker äta här så finns inte bestick så det räcker till alla.
2. Om du har avtalat om att låna något från någon annan i Stockholm, t ex luftmadrass, tänk då på att inte alla i denna region bor bredvid varandra. Om du kommer på fredagkväll, och den du lånar något av planerar överlämnande på turneringen kan du vara tvungen att sova på hårt golv. Det är inte trevligt.
3. Du står för din egen föda, och kylskåpsutrymme är begränsat. Lyckligtvis kan man sätta kassar med livsmedel utanför dörren, och jag planerar att låta det vara kylskåpskallt hela helgen.
Jag blir nyfiken över hur många kvadratmeter Casa del Pellevin är. Med tanke på hur många som ska bo där så låter det som en herrgård på åtminstone 250 kvm, med en egen hundkennel och allt.
Comments
Vi kommer ju från friskt olika håll :P
@Pellevin: finns det något hörn kvar hos dig kvar där jag kan slängas in?
Kan vara praktiskt att veta innan man ger sig iväg var man ska
@Pidpad Önnemovägen 158, 146 53 Tullinge, telefon 08 607 2442
jo men jag kommer väl inte ihåg saker? har blivit en slarver. mailar nu! 1h och 30min för sent ((((
1. Ta egna bestick. Om du tänker äta här så finns inte bestick så det räcker till alla.
2. Om du har avtalat om att låna något från någon annan i Stockholm, t ex luftmadrass, tänk då på att inte alla i denna region bor bredvid varandra. Om du kommer på fredagkväll, och den du lånar något av planerar överlämnande på turneringen kan du vara tvungen att sova på hårt golv. Det är inte trevligt.
3. Du står för din egen föda, och kylskåpsutrymme är begränsat. Lyckligtvis kan man sätta kassar med livsmedel utanför dörren, och jag planerar att låta det vara kylskåpskallt hela helgen.
Hur många är det egentligen som kommer stanna hos dig? Känns som att det är nästan hälften
Vi blir väl 4 från Skövde nu då iaf. Ska se till att informera de andra om allt då några av dem inte läser här.
Lånar jag gärna det tack !