Stock Bowl V 141122-23.

245678

Comments

• Hur många anmälda är ni uppe i?
  • 24 än så länge. Och en del folk som sagt de ska komma men som inte mailat ännu. Roligt nog så kommer en hel del nytt turneringsfolk att delta.
  • edited August 2014
    Det står säkert någonstans men, jag hittar det inte. Finns det en sista dag att skicka in roster? Eller ska roster in samtidigt som man anmäler sig. Får nämligen idag veta från jobbet om jag kommer få åka eller inte, men jag har inte hunnit fundera så mycket på mitt roster ännu.
  • Nej, roster krävs inte än. Vi kommer maila alla deltagarna några veckor innan och be om rosterna. Vore skoj om du kan dyka upp! (Ner?)
  • Biljetter bokade och anmälan betald. Så vad kommer att hända fredag kväll innan turneringen?
  • Nu fick vi in en australiensare också, sangraal. Så långväga finbesök!
  • Gött snus!
  • Fan va nice! Multicontinental Cup!
  • edited September 2014
    ännu ett Umeåoffer har nu anmält sig.
  • OOOH YEAH!!! Gött Ikki!!
  • Ikki Ikki Ftanngg
  • Finns det någon vänlig coach jag kan couch-surfa hos?
  • Eller coach-surfa för den delen?
  • Det kommer att vara några som bor hos mig. Tar du med egen utrustning så är du välkommen på villkor att du inte utvecklat hundallergi sedan senast.
  • edited September 2014
    I en etta i bromma med katter som dödar luftmadrasser finns det en soffa för halflings under våningsängen.
  • Jag trivs nog bäst om jag kan sträcka på benen och har ingen hundallergi så jag tar gärna emot pellevins erbjudande men tackar även för Thursablots :)
  • Bra, som personlig bonus till dig Daniel lägger jag till att du får promenadavstånd till turneringen.
  • kommer bli fullt hus hos Pellevin :)
  • Jag tar med dricka och virke ;) det tog ju slut sist!
  • Bra initiativ!
  • Jag missade helt din transformering från gammal surgubbe till den mysfarbror du är nu Pellevin! :P
  • Förändringen är tyvärr bara skindeep ;)
  • Tror att han blev distraherad av tanken på sprit!
  • Pellevin hur många får plats hos dig? jag försöker övertala @Frantic att komma med till stockbowl.
  • edited September 2014
    Ett sjuttiotal pers borde få plats, och vi är inte ens uppe i fyrtio ännu :)

Dessutom vore det jättekul om Frantic kom. Kan man kanske lura hit Basse också?
  • Basse var inte sugen när jag frågade honom, quote "det är för seriöst för mig" :)
  • Är det för seriöst kan han ju komma med ett foularlag!
  • Ikki wrote: »
    Basse var inte sugen när jag frågade honom, quote "det är för seriöst för mig" :)
    Trist att han känner så. Om situationen uppkommer kan du kanske nämna att det finns goda möjligheter till ett glas eldvatten eller två hos mig på lördagkvällen.

• Funderar på att ta mig dit. Lite sugen på nåt tier 2 lag men reglerna var inte så snälla mot dem så inte lika lockande känner jag, men får se vad det blir.
Sign In or Register to comment.