@Pellevin Tror det är rätt bra för 10k. En B-variant av all a d6-skills och en liten skjuts om man behöver göra en desperat 1D-blitz med boll för att komma loss.
@Veldare vad lustigt. Kanske det är för att du inte har några pengar? Om den inte dykt upp när du har råd igen så får du väl be någon moderator fixa det åt dig
Angående expensive mistakes. Jag hade 110 i kassan. Fick inte upp någon knapp om expensive mistakes trots att det i den hemliga admin rutan stod att jag skulle behöva göra det inför nästa match. Löste problemet genom att köpa 2 coacher.
Edit: Och nu när jag är under hundra så vill den att jag ska rulla för expensive mistakes...
Major incident. Jahapp. Den har ju korrekt i att jag hade mer än 0 kgp i kassan.
Jag tog mig friheten att ta tillbaka de där 45 kgp:na.
Comments
Jag har fått följande random:
Ligan:
sidestep på gobbo
two heads på renegade lino
Open:
block på secondary för gobbo (yes!)
leap på gobbo (bu!)
för att klargöra lite mer så fick han även -AV i matchen. Men kanske va lite förhastat beslut ^O^
@Pertan Så du kickade i princip en Witch Elf? 😶
😓
Sure hands på min lineman
@Chrixx alltid bra med sure hands när det kommer någon och bråkar med strip ball
Det är även bra när det regnar.
Fick frenzy på en linemen och nerves of steel på throwern så börjar bra
Jag är säker på att ni alla fuskar!!
Nu skall jag in och admina in Claws på båda mina heralds!
För som alla vet så stackar inte Claw med MB, men det gör Claws!!
Tentacles på en Underworld snotling. 😅
Pro på en Hobgoblin. Vet inte om det är bra eller meningslöst.
@Pellevin Tror det är rätt bra för 10k. En B-variant av all a d6-skills och en liten skjuts om man behöver göra en desperat 1D-blitz med boll för att komma loss.
@Ionas iom att de gjorde om tents blev den bättre för svaga spelare.
Jag måste ge det till GW and random skills för 3 spp är både kul och bra för en kort liga.
en fråga, går det inte att köpa en permanent apotekare under säsongen? lyckas inte hitta hur man gör i så fall.
@Veldare Man gör det genom Buy player/staff knappen.
Där får du sedan välja Appo och casha pengarna!
@Juiblex kine knapp =(
Måste vara för att du spelar Örker, och inte Orker... :P
Konstigt. Det går iaf att adminna in en app till dig sen och dra av 50k
@Veldare vad lustigt. Kanske det är för att du inte har några pengar? Om den inte dykt upp när du har råd igen så får du väl be någon moderator fixa det åt dig
@Duckwing låter som en plan (vilket omedelbart gör Örk pöjkarna skeptiska)
På bilden ovan står det ju "treasury empty"
Ja men det finns ju andra alternativ man inte har råd med för 0 guld som visas. Jag tror det är en bug.
@Veldare inga pengar = ingen appo !!
håll koll när du får lite pengar bara, annars adminar vi det (för extra mycket pengar)…. :-)
Fick random skill Frenzy på en human lineman. Han vill vara lika cool som de Khorne han ska möta.
Jag förlåter sidan detta efter den på random skill gett min black orch migthy blow
Angående expensive mistakes. Jag hade 110 i kassan. Fick inte upp någon knapp om expensive mistakes trots att det i den hemliga admin rutan stod att jag skulle behöva göra det inför nästa match. Löste problemet genom att köpa 2 coacher.
Edit: Och nu när jag är under hundra så vill den att jag ska rulla för expensive mistakes...
Major incident. Jahapp. Den har ju korrekt i att jag hade mer än 0 kgp i kassan.
Jag tog mig friheten att ta tillbaka de där 45 kgp:na.
Inställningarna för hur det enligt ligainställningarna ska se ut:
Tillfällig lösning är nog att alla under 100k ignorerar "roll for expensive mistakes" knappen. Och att de över messar Juiblex(?) och ber honom rulla.
Det går att lösa för admin genom att gå in på lagets adminsida och ställa om expensive mistakes till att laget inte behöver rulla.
Men det åstadkommer alltså endast att man inte behöver rulla den aktuella gången. Det fixar inte grundproblemet: att detta uppstår överhuvudtaget.