Då min kompis jag brukar bo hos i Sundsvall med kort förvarning avled i november så har jag bokat ett tvåbäddsrum på Knaust, @Pertan. Vi får se om jag får bo i det, eller om det erövras av ynglingar från Sveriges baksida.
@Drexxl Vi är fullt antal nu. Om han vil hänga på som odd-man så får han gärna det. Om annat är han förste reserv. Erfarenheten säger ju att det lär bli något avhopp innan det beger sig.
Comments
Ni som far från göteborg, hur tar ni er dit? Letar ivrigt efter möjlighet till samåk
Jag tänker köra från Stockholm. Jag tror Ionas planerar att åka med mig. Men det finns alltså fler platser.
@Pertan jag har inte bokat ännu. Har du några förslag?
@Pertan Visst var vi på Elite i fjol? Jag tyckte de var bra.
@Pellevin och @Ionas, yes vi bodde på Elite förra året. Har redan bokat ett rum där.
Då tar jag också och bokar där
Jag kollar det nu. Det är ju gamla Knaust! Där bodde jag ofta på åttiotalet.
Nu är vi 29 anmälda och anmälningar från och med nu kommer få agera reserver. Anledningen till det är för att det inte går in fler bord i lokalen.
I och med det stora deltagarantalet ändrar jag sista dag för roster till 10:e Juli så att vi har god marginal i kontrollerna.
Då min kompis jag brukar bo hos i Sundsvall med kort förvarning avled i november så har jag bokat ett tvåbäddsrum på Knaust, @Pertan. Vi får se om jag får bo i det, eller om det erövras av ynglingar från Sveriges baksida.
@Oberwald_1 I första posten i denna tråd står det fortfarande att Prayers to Nuffle inte kommer att användas. Stämmer det fortfarande?
@Pellevin Vi kör med den anpassade för exhibitions.
Det tycker jag är bra.
@Pellevin jag är så klart helt emot.
Det är utmärkt @coma, jag är som bekant förtjust i tvister.
jag antar din utmaning i ett parti twister @Pellevin!
@Pellevin jag är mest förtjust i att vara emot.
@brocCooLi woop woop!
Jag spelar endast twister om alla deltagare är nakna. Alla som vill vara med på det är såklart varmt välkomna. Men ni får ta med egen olivolja.
hur skulle det hindra mig? jag tar med olja.
Gôtt
Vad är din ställning till att ta med babypuder?
Jag är ganska traditionell: Downward looking dog.
Allt det här sysslar ni väl med på Pellevins hotellrum?
jag ska inte upp så tar twistermatchen vid annat tillfälle, så du behöver inte vara orolig Obis.
Skönt! Började fundera på om jag behövde ordna mer än munskydd.
@Oberwald_1 slicklapp?
Ja eller plasta in hela lokalen.
räcker det inte med ett par strategiska portningar?
Bekräftar nu att @Froxt hänkar med mig!
@Drexxl Vi är fullt antal nu. Om han vil hänga på som odd-man så får han gärna det. Om annat är han förste reserv. Erfarenheten säger ju att det lär bli något avhopp innan det beger sig.
Fan, missade det… får hålla tummarna då, snopet med tåget bokat. Nåväl, får bryta några knäskålar bara
@Drexxl Ta med honom om han betalt biljett redan. Jag har Tomten och Spett som odd-man också. Jag ställer någon av dom som reserver istället.