Sundsvall Summer Crush x 3 (17-18 Juli)

13567

Comments

• Ni som far från göteborg, hur tar ni er dit? Letar ivrigt efter möjlighet till samåk

• Jag tänker köra från Stockholm. Jag tror Ionas planerar att åka med mig. Men det finns alltså fler platser.

@Pertan jag har inte bokat ännu. Har du några förslag?

• @Pertan Visst var vi på Elite i fjol? Jag tyckte de var bra.

• @Pellevin och @Ionas, yes vi bodde på Elite förra året. Har redan bokat ett rum där.

• Då tar jag också och bokar där

• Jag kollar det nu. Det är ju gamla Knaust! Där bodde jag ofta på åttiotalet.

• edited June 2021

Nu är vi 29 anmälda och anmälningar från och med nu kommer få agera reserver. Anledningen till det är för att det inte går in fler bord i lokalen.

I och med det stora deltagarantalet ändrar jag sista dag för roster till 10:e Juli så att vi har god marginal i kontrollerna.

• edited June 2021

Då min kompis jag brukar bo hos i Sundsvall med kort förvarning avled i november så har jag bokat ett tvåbäddsrum på Knaust, @Pertan. Vi får se om jag får bo i det, eller om det erövras av ynglingar från Sveriges baksida.

• @Oberwald_1 I första posten i denna tråd står det fortfarande att Prayers to Nuffle inte kommer att användas. Stämmer det fortfarande?

• @Pellevin Vi kör med den anpassade för exhibitions.

• Det tycker jag är bra.

• @Pellevin jag är så klart helt emot.

• Det är utmärkt @coma, jag är som bekant förtjust i tvister.

• jag antar din utmaning i ett parti twister @Pellevin!

• @Pellevin jag är mest förtjust i att vara emot.

@brocCooLi woop woop!

• Jag spelar endast twister om alla deltagare är nakna. Alla som vill vara med på det är såklart varmt välkomna. Men ni får ta med egen olivolja.

• hur skulle det hindra mig? jag tar med olja.

• Vad är din ställning till att ta med babypuder?

• Jag är ganska traditionell: Downward looking dog.

• Allt det här sysslar ni väl med på Pellevins hotellrum?

• jag ska inte upp så tar twistermatchen vid annat tillfälle, så du behöver inte vara orolig Obis.

• Skönt! Började fundera på om jag behövde ordna mer än munskydd.

• Ja eller plasta in hela lokalen.

• räcker det inte med ett par strategiska portningar?

• Bekräftar nu att @Froxt hänkar med mig!

• @Drexxl Vi är fullt antal nu. Om han vil hänga på som odd-man så får han gärna det. Om annat är han förste reserv. Erfarenheten säger ju att det lär bli något avhopp innan det beger sig.

• Fan, missade det… får hålla tummarna då, snopet med tåget bokat. Nåväl, får bryta några knäskålar bara

• @Drexxl Ta med honom om han betalt biljett redan. Jag har Tomten och Spett som odd-man också. Jag ställer någon av dom som reserver istället.

This discussion has been closed.