Tycker det här är grymt men har bestämt mig för isolering en månad innan due date. Tyvärr ryker denna turnering men ser fram emot att träffa er alla vid annat tillfälle
Jag är intresserad av att dyka upp!
Men vill gärna veta adress så jag kan försöka hitta bra hotell.
Kul! Lokalen ligger på följande adress Skönsmogatan 23, 854 62 Sundsvall. Bussförbindelse är god. Förhoppningsvis kan jag delegera skjuts- och hämtningssyssla till @donnydingel eller motsvarande ansvarstagande människa.
Nä han har allt sådant. Ett glatt humör och en synkroniserad klocka med en tydlig alarmsignal ska räcka. Bakfyllan senast var inte att leka med. Jag fick tillkalla vår lokala "Igor" för att få "liv" i gänget.
@Oberwald_1 Finns det plats för en en enkel fattig Drexxl hos dig?
Jag inväntar svar på hur många @donnydingel kan ta. Men han bor i en fet villa ett stenkast från lokalen och vet att han kan husera hela Swebba om han vill. Återkommer när jag vet med säkerhet.
Jag har inget boende där själv direkt. Är i sommarstugan som är fem mil bort. Så jag planerar själv att slagga hos honom.
Comments
Bra! Du måste ju försvara din Sundsvallstitel.
Men vill gärna veta adress så jag kan försöka hitta bra hotell.
Kul! Lokalen ligger på följande adress Skönsmogatan 23, 854 62 Sundsvall. Bussförbindelse är god. Förhoppningsvis kan jag delegera skjuts- och hämtningssyssla till @donnydingel eller motsvarande ansvarstagande människa.
@Donnydingel kan husera dig, mig och två till.
@ikterus kan eventuellt ta någon också. Väntar på att han får godkänt från sin exakt lika bra hälft.
Absolut!
vad behöver en ha med sig? sängkläder?
Nä han har allt sådant. Ett glatt humör och en synkroniserad klocka med en tydlig alarmsignal ska räcka. Bakfyllan senast var inte att leka med. Jag fick tillkalla vår lokala "Igor" för att få "liv" i gänget.
❤️
Visst fanns det ytterligare en turnering för oss nybörjare?
@Pertan jag kan vara intresserad av mer Sthlm-Sönnsvall
smart! kan faktiskt tycka det är lite dålig stil att Pertan inte ställer upp!
Hahaha!
Jag är hård men orättvis.
med dig och coma så bör det finnas en ledig plats kvar. om jag har koll dvs, förhoppningsvis har Pertan koll :P
Jag inväntar svar på hur många @donnydingel kan ta. Men han bor i en fet villa ett stenkast från lokalen och vet att han kan husera hela Swebba om han vill. Återkommer när jag vet med säkerhet.
Jag har inget boende där själv direkt. Är i sommarstugan som är fem mil bort. Så jag planerar själv att slagga hos honom.
@Duckwing
@brocCooLi
@Oberwald
@Spett
Har nu bekräftad sovplats hos @donnydingel.