Oberwald_1 wrote: » Skuld wrote: » Stryker du regeln om att man inte får slå nån på käften så kommer jag nog Ok du får slå mig på käften
Skuld wrote: » Stryker du regeln om att man inte får slå nån på käften så kommer jag nog
- Loss = 0-1 td´s 1 point.
coma wrote: » @brocCooLi var det jättebra eller jättedåliga svar?
Duckwing wrote: » - Loss = 0-1 td´s 1 point. Så noll till en TD's förlust = 1 poäng. Men hur gör man för att förlora med 0 TD?
Oberwald_1 wrote: » Duckwing wrote: » - Loss = 0-1 td´s 1 point. Så noll till en TD's förlust = 1 poäng. Men hur gör man för att förlora med 0 TD? Så skrev jag för att skapa reaktioner och frågor. Förvånad ändå att den frågan dröjde så pass länge. Men i ett annat format kan man ju spela 0-0 och förlora på field goals. Det kanske kan räknas som en förlust med 0 tds.
grumplekins wrote: » Pellevin wrote: » Det vore bra med en beskrivning på över hur Giant fungerar, för oss som väntar med investering tills den inbundna versionen kommer. Inte. Här kan du läsa varför. Lösenord om det efterfrågas är Griffs efternamn. Länken uppe i någon dag: https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZ4baqkZcYKPlECNbI7gXfWGXCx7cuVkwkvV
Pellevin wrote: » Det vore bra med en beskrivning på över hur Giant fungerar, för oss som väntar med investering tills den inbundna versionen kommer.
Oberwald_1 wrote: » @Marty , jag vet inte ens vem du är. Om du slår hårt så blir det nej på den. Slår du som Skuld så får du dra till Ledtråd - Sista matchen i Bubble spelade vi mot varandra.
Oberwald_1 wrote: » @Marty , jag vet inte ens vem du är. Om du slår hårt så blir det nej på den. Slår du som Skuld så får du dra till @brocCooLi Förlorar du med mer än 1 TD så 0 poäng. Giant räknas som Starplayer.
Frantic wrote: » Oberwald_1 wrote: » @Marty , jag vet inte ens vem du är. Om du slår hårt så blir det nej på den. Slår du som Skuld så får du dra till @brocCooLi Förlorar du med mer än 1 TD så 0 poäng. Giant räknas som Starplayer. Ledtråd 2 - det var hans arbetsplats ni mötte varandra i Doubt
Oberwald_1 wrote: » Frantic wrote: » Oberwald_1 wrote: » @Marty , jag vet inte ens vem du är. Om du slår hårt så blir det nej på den. Slår du som Skuld så får du dra till @brocCooLi Förlorar du med mer än 1 TD så 0 poäng. Giant räknas som Starplayer. Ledtråd 2 - det var hans arbetsplats ni mötte varandra i Doubt Aah, ja men han får slå, då har jag anledning att slå tillbaka. Tror han skulle behöva det
Skuld wrote: » jag har som du skulle kunna låna ifall du vill lira amazoner + roxy
Juiblex wrote: » Då det visar sig att jag är för lat att hinna måla mina tjejer plus en viss dark Roxy... Är det någon som har ett målat lag som jag skulle kunna låna? Annars blir jag tvungen att köra haflings igen.... :-)
Oberwald_1 wrote: » Juiblex wrote: » Säg nej allihopa! Det är roligare om han kör Halflings. Men du har ju typ 6 veckor på dig att måla laget annars? Nja... egentligen bara 1 vecka och däri låg min missberäkning av tiden.... jag gör som alla stockholmare av aktning och åker i väg på semester nu.... brocCooLi wrote: » nej nej nej! Nej för amazone? Nej för flings? Nej för Juiblex? :-)
Juiblex wrote: » Säg nej allihopa! Det är roligare om han kör Halflings. Men du har ju typ 6 veckor på dig att måla laget annars?
brocCooLi wrote: » nej nej nej!
Comments
Jag kommer också om jag får slå dig på käften! =D
@brocCooLi Förlorar du med mer än 1 TD så 0 poäng. Giant räknas som Starplayer.
Så noll till en TD's förlust = 1 poäng. Men hur gör man för att förlora med 0 TD?
både och? :P
Så skrev jag för att skapa reaktioner och frågor. Förvånad ändå att den frågan dröjde så pass länge.
Men i ett annat format kan man ju spela 0-0 och förlora på field goals. Det kanske kan räknas som en förlust med 0 tds.
fast i det här formatet så har du ju draws så då är det scenariot aldrig möjligt.
Hmmm så både Deeproot och Slave Giant on the Pitch.... tillbaks om ca 5min.....
Ledtråd 2 - det var hans arbetsplats ni mötte varandra i Doubt
Aah, ja men han får slå, då har jag anledning att slå tillbaka. Tror han skulle behöva det
Hahahahaaa
Är det någon som har ett målat lag som jag skulle kunna låna?
Annars blir jag tvungen att köra haflings igen.... :-)
Tack gärna!!
Säg nej allihopa! Det är roligare om han kör Halflings.
Men du har ju typ 6 veckor på dig att måla laget annars?
Har ni valt ett specifikt hotell eller är ni utspridda?