Pertan wrote: » Japp! ”Love hurts”
DavidD wrote: » Krya
Ztorm wrote: » Match sökes till tisdag em efter 15:00. Necros med syltryggar erbjudes
Pertan wrote: » @Ztorm, var skulle du vilja lira?
Ztorm wrote: » Tänkte mig Alpha men är öppen för förslag Pertan wrote: » @Ztorm, var skulle du vilja lira? Tänkte mig Alpha men är öppen för förslag
DavidD wrote: » @pertan vill möta dina flings igen, vill ha hämnd
Pertan wrote: » Ztorm wrote: » Tänkte mig Alpha men är öppen för förslag Pertan wrote: » @Ztorm, var skulle du vilja lira? Tänkte mig Alpha men är öppen för förslag Kanske kan funka, vilken tid? Kommer behöva jobba samtidigt så kanske lättare hos mig men måste medge att då måste jag städa en del ikväll..
DavidD wrote: » Är tillgänglig för en Open imorgon ca 18. Kör min liga 15 så efter. 3 timmar borde räcka hoppas jag
Pertan wrote: » DavidD wrote: » Är tillgänglig för en Open imorgon ca 18. Kör min liga 15 så efter. 3 timmar borde räcka hoppas jag spelar liga match kl 18 men vad säger du om att spela kl 11?
DavidD wrote: » Pertan wrote: » DavidD wrote: » Är tillgänglig för en Open imorgon ca 18. Kör min liga 15 så efter. 3 timmar borde räcka hoppas jag spelar liga match kl 18 men vad säger du om att spela kl 11? Taget. Kan du fixa matchrapport, ska köpa en big guy först
Ionas wrote: » @Ztorm Ta en match på ett kryssningsfartyg mot ett gäng vintertrötta skogsalver?
DavidD wrote: » Nu ska man ju inte ut i onödan, men om någon bor nära eller så, så tar jag gärna en Open imorgon ca 17.30
Pertan wrote: » DavidD wrote: » Nu ska man ju inte ut i onödan, men om någon bor nära eller så, så tar jag gärna en Open imorgon ca 17.30 Jag kan ev ta en match. Om du vill/vågar möta Flingsen igen?
Comments
@duckwing @celarain är ni sugna? vi har tyyyp samma TV
@grumplekins , @gao - vill ni spela Ogre mot mig?
Har du så kommer du bli den första coachen som möter min specialgjorda Apa (som Orge Big Guy).
Samma lika. Det är nog nåt som går.
Och en skräp-varulv med Bounty på sig
Tänkte mig Alpha men är öppen för förslag
Kanske kan funka, vilken tid? Kommer behöva jobba samtidigt så kanske lättare hos mig men måste medge att då måste jag städa en del ikväll..
Självklart! Mina "OP" flings har offrat flera måltid till sina magar för att få ännu bättre "rustning"
Skickat PM
spelar liga match kl 18 men vad säger du om att spela kl 11?
Taget. Kan du fixa matchrapport, ska köpa en big guy först
Ska försöka fixa rapporten! Printar ikväll så hurry hurry :P
Bara vi inte hamnar i karantän på båten!
Jag kan ev ta en match. Om du vill/vågar möta Flingsen igen?
De ska få sig en omgång! Ses imorgon
Mina odöda är redo