Open 17

1567810

Comments

• Fick just avbokning för idag. Någon som vill lira en Open kl 18? NybörjarLizards erbjudes.
  • Nyaga wrote: »
    Fick just avbokning för idag. Någon som vill lira en Open kl 18? NybörjarLizards erbjudes.
    Kanske, blir kort varsel. Är det nån annan som kan så kör med henom.
  • @skullflame inga takers än! Så jag kör gärna m dig.
  • Nyaga wrote: »
    @skullflame inga takers än! Så jag kör gärna m dig.

Blir nog tyvärr inget
  • Däremot har jag alla möjligheter att spela idag, starttid mellan 10 och 12. Alpha, lr nån annan stans.
  • Är sugen på en open måndag, tisdag, onsdag. Helst runt lunch. Jag fixar bord och pitch osv om du fixar matchrapport.
  • @DavidD Skapa ett stuntylag och låt mina woodisar mobba sönder dem. :D
  • Dina skräpalver kan dra åt fanders :P
  • DavidD wrote: »
    Är sugen på en open måndag, tisdag, onsdag. Helst runt lunch. Jag fixar bord och pitch osv om du fixar matchrapport.
    Skulle kunna tänka mig en båtmatch nån av dagarna. Låt mig återkomma med vad som passar mig bäst.
  • Absolut
  • Open pågår fortfarande va? Jag och @Juiblex tänkte tampas imorgon.
  • ja den pågår fram till slutspelsdagen, sen drar Open 18 igång den 11e maj.
  • Topp! Tänk om jag kunde läsa mail! Har ställt om nu så mail från stockbowl inte hamnar i min batchuppsamlare. Så behöver jag inte vänta tills AI:t tycker jag ska bry mig. :)
  • Jag spelar gärna en open på torsdag om någon kan vill vågar.
    Vad har ni att spela med?
  • Skullflame wrote: »
    DavidD wrote: »
    Är sugen på en open måndag, tisdag, onsdag. Helst runt lunch. Jag fixar bord och pitch osv om du fixar matchrapport.
    Skulle kunna tänka mig en båtmatch nån av dagarna. Låt mig återkomma med vad som passar mig bäst.

båtis?

• Jag har ondskefulla high elf och mindre ondskefulla ogres... Vill spela torsdag men lite logistiska funderingar. Om @Pertan kan ta en match i närområdet kanske det går före för mig så slipper jag belasta SL. Annars tror jag mitt bloodbowlbehov får gå före. Kan alltid åka tidigare och missa ruschen.
  • Jag har ondskefulla high elf och mindre ondskefulla ogres... Vill spela torsdag men lite logistiska funderingar. Om @Pertan kan ta en match i närområdet kanske det går före för mig så slipper jag belasta SL. Annars tror jag mitt bloodbowlbehov får gå före. Kan alltid åka tidigare och missa ruschen.

Onsdag, lunchis?
    Jag har ondskefulla high elf och mindre ondskefulla ogres... Vill spela torsdag men lite logistiska funderingar. Om @Pertan kan ta en match i närområdet kanske det går före för mig så slipper jag belasta SL. Annars tror jag mitt bloodbowlbehov får gå före. Kan alltid åka tidigare och missa ruschen.

Onsdag, lunchis?

Fixar inte lunchtid den här veckan. Och Pertan och jag kör på torsdag inom fotgängaravstånd! :)

Onsdag, lunchis?

Skulle du vilja möta flings eller WE i grottorna? Det är väl bara dom banorna vi har kvar att mötas på.
  • Ah, så är det. Dungeon är inte min sak. Ses i Open 18!
  • Nån som vill köra open eller sevens på torsdag (imorgon)?
  • Söker en Open till måndag
  • Jag spelar gärna open på måndag kväll.
  • Taget, på Alpha då. Vilken tid kan du?
  • Funkar 18?
  • Ja det blir bra. Kan du fixa matchrapport så tar jag med resten.
  • Det funkar. Men då jag inte riktigt litar på dig tar jag även med mitt lag och mina glasögon.
  • Någon som känner för en open på ALpha torsdag kväll?
Sign In or Register to comment.