Pellevin wrote: » Nu har jag kollat, och jag verkar ha fel. Men öka inte dina winnings med 20, ändra istället lagets kassa i adminpanelen.
celarain wrote: » DavidD wrote: » Söker Open // 7vns till måndag runt lunch. TV 1240 resp 850. Fixar med bord på Alpha. Jag är sugen på Open till lunch på måndag!
DavidD wrote: » Söker Open // 7vns till måndag runt lunch. TV 1240 resp 850. Fixar med bord på Alpha.
DavidD wrote: » @celarain jag ser att du kört 3 matcher nu, så tar bort din youngblood-tag.
Ionas wrote: » Match sökes för torsdag em/kväll. Alver eller gobbos erbjuds. @skullflame antar att "lunchspel" inte kan ha matchstart 16.30-ish?
Ionas wrote: » Taget, om jag får låna din doomdiver över matchen.
DavidD wrote: » Någon som vill ta en match måndag (kan hela dagen) på Alpha mot ett humans-lag utan Orge? TV 1270.
Ztorm wrote: » DavidD wrote: » Någon som vill ta en match måndag (kan hela dagen) på Alpha mot ett humans-lag utan Orge? TV 1270. Sugen på att döda varulvar?
DavidD wrote: » Ztorm wrote: » DavidD wrote: » Någon som vill ta en match måndag (kan hela dagen) på Alpha mot ett humans-lag utan Orge? TV 1270. Sugen på att döda varulvar? Bounty huntin' time. Tid?
DavidD wrote: » @skullflame - nästa vecka har jag massa ledigt. ska vi skoja till det med en första april?
DavidD wrote: » Vänner, kamrater, Bowlare. Nu på torsdag ska jag låsa. Vill därför gärna ha en match, ca kl 18.30. Spelar humans utan Orge
Comments
Ait, tack!
Taget. Kl 11, 12?
Juste, bra, tack! Jag trodde att det sker av sig självt och var osäker med antalet matcher...
Måndag kl 12 låter bra för min del!
@skullflame antar att "lunchspel" inte kan ha matchstart 16.30-ish?
Lite för sent.
Sugen på att döda varulvar?
Bounty huntin' time. Tid?
Du har PM!
Har du samma möjlighet, samt letat efter enkla SPP, tveka inte med att komma med förslag.
Dubbel kollar med sambon, så återkommer.