SweBBA-ligan - Säsong 1, Final results

1246789

Comments

• okej, moi=noob! Hur gör man nu när matchen är spelad?
  • kaju-bloodfeast
    TD: 0-2
    Cas: 3-4
  • Duckwing - Havaji
    TD 1- 0
    CAS 1- 1
  • edited November 2019
    Här är de resultat som jag registrerat efter halva omgång 1.

S01R1a.jpg
    bloodfeast wrote: »
    okej, moi=noob! Hur gör man nu när matchen är spelad?
    Någon av coacherna rapporterar resultatet till mig, likt Kaju gjorde ovan. När jag fyllt i ovan tabell till fullo, trycker jag på new round och du får en ny matchup att spela. Eftersom vi spelar swish kommer du få spela mot något som har ett liknande resultat som du har, dvs vinnare möter vinnare, förlorare möter förlorare osv.

Dragningen sker senast nästa måndag så nästa söndag är deadline för @ozt, @privateniceguy, @juiblex, @skuld, @coma, @ztorm, @dragons och @pidpad.
  • Lard wrote: »
    15 rosters inne, två dagar kvar att anmäla sig.

@Dragons
    @Grumplekins
    @Pedda
    @Ztorm
    @Drexxl
    @Straume

Attans, missade detta. Bytte precis jobb, så det får förklara min tankspriddhet.
    Kul initiativ @Lard. Jag är gärna med om det går fler tåg.
  • Ser sådär ut med att få matchen spelad. Får dåligt med svar kombinerat med att jag jobbar natt onsdag och torsdag plus turnering i Göteborg i helgen.
  • Pidpad wrote: »
    Ser sådär ut med att få matchen spelad. Får dåligt med svar kombinerat med att jag jobbar natt onsdag och torsdag plus turnering i Göteborg i helgen.
    Ni löser det säkert. Ni har ju måndag, tisdag kväll att spela på :D

• Vår match är flyttad till Fumbbl nu på onsdag så vi ligger i fas iaf.
  • Meh, om jag ska få möta någon med liknande resultat som mig betyder ju att jag får möta någon bättre än Kaju, och jag kan ju inte vinna på tur hur många matcher som helst. Det blir ju orättvist ;)

Men om vi ska prata seriöst så är jag nu med i svängarna om rapportering och oavsett motstånd så blir säkert bra :)
  • OztOzt
    edited November 2019
    Ozt vs PrivateNiceGuy.
    2-0 TD
    1-2 cas

https://fumbbl.com/FUMBBL.php?page=match&id=4101388
  • @Lard - är det något som hindrar att man använder ligans infrastruktur till att skapa fler lag och spela mot den som har tid och lust, utöver de schemalagda matcherna? Kul och nyttigt spelformat!
  • Lupec wrote: »
    @Lard - är det något som hindrar att man använder ligans infrastruktur till att skapa fler lag och spela mot den som har tid och lust, utöver de schemalagda matcherna? Kul och nyttigt spelformat!
    Nej, inga hinder. Du kan även spela med det laget som du redan har hur mycket som helst, eller skapa nya lag.

Lupec wrote: »
    @Lard - är det något som hindrar att man använder ligans infrastruktur till att skapa fler lag och spela mot den som har tid och lust, utöver de schemalagda matcherna? Kul och nyttigt spelformat!
    Nej, inga hinder. Du kan även spela med det laget som du redan har hur mycket som helst, eller skapa nya lag.

Perfekt!
  • Skuld - Juiblex

TD 2-0
    Cas 3-0

Highlight var i första halvlek när en hafling tar en 2D uphill på en wardancer och får POW/POW bollen scattrar till den andra Wardancern som tar den och springer där ifrån sen.
  • Pidpad - Dragons

TD: 1-1
    Cas: 1-1

Dragons roade sig med att slå drösvis med ettor på bollhantering medan jag krigade mot klienten och gjorde sådär 3-4 misclicks i första halvlek.
  • coma - Ztorm

TD: 2-1
    Cas: 0-2
  • Results for round 1

Table 1 - Havaji (Dwarf) 0 (1) v 1 (1) Duckwing (Chaos Pact)
    Table 2 - Grumplekins (Lizardman) 1 (2) v 1 (0) Lard (Amazon)
    Table 3 - Ozt (Norse) 2 (1) v 0 (2) PrivateNIceGuy (Dark Elf)
    Table 4 - Juiblex (Halfling) 0 (0) v 2 (3) Skuld (Wood Elf)
    Table 5 - Anganatyr (Wood Elf) 0 (1) v 1 (3) Drexxl (Pro Elf)
    Table 6 - Coma (Pro Elf) 2 (0) v 1 (2) Ztorm (Necromantic Undead)
    Table 7 - Kaju (Orc) 0 (3) v 2 (4) Bloodfeast (Khemri)
    Table 8 - Thursablot (Dwarf) 1 (2) v 2 (0) Melisqus (Dwarf)
    Table 9 - Dragons (Pro Elf) 1 (1) v 1 (1) Pidpad (Pro Elf)
    Table 10 - Skullflame (Amazon) 0 (1) v 2 (2) Lupec (Human)

S01-R01-results.jpg
  • Fin tabell vi stannar så!
  • Hey! Mitt Fumbbl lag har ett riktigt lagnamn och logga utan hittepå...
  • edited November 2019
    @skuld
    Blire en till WE..?

• kaju-juiblex
    TD: 2-0
    cas: 1-0
  • coma wrote: »
    Hey! Mitt Fumbbl lag har ett riktigt lagnamn och logga utan hittepå...

Jag vill också ha mitt lagnamn i listan.
  • @Coma och @Kaju : I min tabell är "Team name"="Typ av roster" och ingenting annat. Är man inte nöjd med min tabell ligger alla resultat uppe och tillgängliga och självfallet är det helt fritt att man gör en egen med den text man finner lämplig att låta den innehålla.
  • edited November 2019
    @Lard - @Pidpad 1-1 (3-0)

Återigen spelar jag nog lite fel med roxy och lyckas slå omkull mig själv i runda 6 (1D skull, reroll äts av loner) vilket gör att pidpad lungt kan göra mål i runda 8. Andra halvlek kändes svettig då bollen inte ville plockas av amazonerna men när de väl får upp den i runda 3 har alverna commitat lite för mycket framåt för att kunna stoppa avancemanget av cagen.

https://fumbbl.com/FUMBBL.php?page=match&id=4103149
  • Skuld - Drexxl
    TD: 1-1
    CAS: 2-1

2/7 leaps med strip ball hjälpte inte, helst inte när den andra WD cassa sig själv på en snake dodge.

• Nu är halva omgång 2 spelad. Har ni övriga planerat in era matcher?

@Ozt - @Duckwing
    @Grumplekins - @Dragons
    @Thursablot - @Ztorm
    @Privateniceguy - @Havaji
    @Skullflame - @Anganatyr
    Nu är halva omgång 2 spelad. Har ni övriga planerat in era matcher?

@Ozt - @Duckwing
    @Grumplekins - @Dragons
    @Thursablot - @Ztorm
    @Privateniceguy - @Havaji
    @Skullflame - @Anganatyr

Vi hade det, men jag blev tvungen att ställa in. Förhoppningsvis kan vi styra upp det igen
Sign In or Register to comment.