Ok, jag har hittat skill options men även efter att allt är ifyllt verkar det inte direkt ge spelarna några skills.
Verkar dessutom som jag har en treasury på ca mycket.
@Pidpad du måste fylla i alla raderna även om alla inte skall ha en skill. Du kommer inte se skillsen du satt på rostern utan bara på den sidan. Glöm inte att spara
Vad är det för bakvänd konstruktion. Jaja, då har jag gjort rätt iaf.
Skillsen syns inte på spelarna förrän första matchen laddas in i en liga. Jag tror att det beror på att systemet inte var designat för detta från första början öht utan att detta med res-spel är ett utanpå verk som Krister har tvingat in i det som redan fanns. Hur janky som helst men det fungerar i alla fall.
Irrelevant. 3 turn misclick 6+dodgar istället för blockar motsvarande typ 12 ettor på rad och alla reroll brända. Slarvade mig genom andra för att få sluta spela typ. Brakförlust
Ett bra exempel på hur man missar en vinst när man vill leapa med Roxy, eller hur svårt det blir att spela Lizards när man slår en massa dubbel skallar. oavgjort var rättvist i slutändan.
Ett bra exempel på hur man missar en vinst när man vill leapa med Roxy, eller hur svårt det blir att spela Lizards när man slår en massa dubbel skallar. oavgjort var rättvist i slutändan.
Jag tror du är lite för bussig där. Tycker jag spelade rätt dåligt och hade tur. Några turns pajade av missclicks och några av missthinks. Men kul match iaf!
Comments
https://fumbbl.com/p/group&group=12138&op=view
Tack, är inte skarpaste skeden i ladan
Verkar dessutom som jag har en treasury på ca mycket.
Ja, jag är absolut en newbie på fumbbl.
Mercy
Je m’appelle
Men ja!
Td: 2-1
Cas: 1-2
Jag tror du är lite för bussig där. Tycker jag spelade rätt dåligt och hade tur. Några turns pajade av missclicks och några av missthinks. Men kul match iaf!
Min första match på fumbbl, gillart.
TD: 1-0
CAS: 3-1
I min första alvmatch någonsin lyckades jag med all bullshit som jag sett andra göra! Tyvärr så gjorde inte min motståndare det...