Jag tycker att det är ok. Förmodligen kommer det att bli någon annan WO av någon annan spelare. Så orimligt tycker jag att inte tillåta en spelare vara med på grund av detta.
Fan vad fint!
Jag går på övningsdygn men kommer att sova hemma så jag hoppas hinna klämma in en match ändå men vet inte. Skall lura lite på build och ras
Då är anmälan stängd. Dragningen för runda ett kommer om någon timme. Väldigt kul att det blev så många deltagare som 20 stycken. Långt över min förväntan. Kolla nu igenom era roster så inget blivit fel.
Comments
Jag tycker att det är ok. Förmodligen kommer det att bli någon annan WO av någon annan spelare. Så orimligt tycker jag att inte tillåta en spelare vara med på grund av detta.
Jag går på övningsdygn men kommer att sova hemma så jag hoppas hinna klämma in en match ändå men vet inte. Skall lura lite på build och ras
Efter 14 rosters är inget lag överrepresenterat. Maxförekomsten av en typ av lag är 2 gånger hittils vilket är en bra variation.
@Dragons
@Grumplekins
@Pedda
@Ztorm
@Drexxl
@Straume
Lizardmen
Kroxigor
6x Saurus
5x Skink
3x reroll
—————
1100
Skills (samtliga på saurus): 3x Block, 1x Tackle, 1x Break Tackle
@Pedda
@Straume
@Thursablot
2 blitzers
2 throwers
1 troll slayer
Resten Line.
1 reserv
3 RR
1 Apo
Taget från huvudet får kontrollera sedan.
Hade man 5 skills?
3 guard på lines
Block på en throwers
MB på troll slayer
Fumbbl grupp: för att återskapa era rosters i och sedan kunna spela i: https://fumbbl.com/p/group&group=12138&op=view
Rosters - Säsong 1
Lard - Amazon
Pidpad - Proelf
Ozt - Norse
Skuld - Wood elf
Anganatyr - Wood elf
Bloodfeast - Khemri
Coma - Pro elf
Juiblex - Halfling
Havaij - Dwarf
Skullflame - Amazon
Kaju - Ork
Melisqus - Dwarf
Duckwing - Chaos Renegades
Lupec - Human
PrivateNiCeGuY - Dark elf
Ztorm - Nekromantik Undead
Dragons - Pro elf
Drexxl - Pro elf
Grumplekins - Lizardmen
Thursablot - Dwarf
Här är dragningen inför omgång 1. Ni har nu två veckor på er att spela men jag uppmanar er alla att boka era matcher asap.
@Havaji - @Duckwing
@Grumplekins - @Lard
@Ozt - @PrivateNiCeGuY
@Juiblex - @Skuld
@Anganatyr - @Drexxl
@Coma - @Ztorm
@Kaju - @Bloodfeast
@Melisqus - @Thursablot
@Pidpad - @Dragons
@Skullflame - @Lupec