blev fel i inmatningen sista rundan. men eftersom alla vet att flings är bästa laget så försökte jag leva upp till Muteborgs namn, tyvärr uppdagades det.
så viss uppdatering gällande priser kommer tillsammans med tabell.
blev fel i inmatningen sista rundan. men eftersom alla vet att flings är bästa laget så försökte jag leva upp till Muteborgs namn, tyvärr uppdagades det.
Skandal! Det där händer ju varje gång jag får pris...
Skandal! Det där händer ju varje gång jag får pris...
jag har inget emot att du fick fler priser, det är alla andra som klaga! (((
tiebreakern som jag letade efter i "score" var för övrigt "Net TD + Net Cas" vilket jag borde förstått direkt eftersom det i tabellen står "TDs Net" och "Cas Net" och går att välja tiebreakers "Net Touchdowns" och "Net Casualties". men en måste skriva "Net TD" och "Net Cas" för att få det att funka. smidigt litet program!
om en bortser från lite felrapporteringar i sista rundan och felutdelning av priser så håller jag absolut med. men lite fel måste det gå ändå så att det finns något att förbättra
Comments
Bra jobbat alla
jag har inget emot att du fick fler priser, det är alla andra som klaga! (((
Bästa Nurgle - melisqus
Vinnaren av turneringen - Skuld
Flest TD - Drexxl
Flest CAS - Pidpad
Stunty - tjub
Gôrgo - spoiledsquid
Sista placering - Pertan
Sämsta Göteborgare - Embla
jättekul att så många 'nya' (förstågångsbesökare) ville komma. ni är varmt välkomna igen!
Ah, lämnar mina "extrapriser" till @Jan på vårt slutspel sen då. Så kan ha ta med de upp till rätt personer sen "Snöbollscupen".
Tack för en supertrevlig och bra helg.
Väldigt bra fixat och uppstyrt
vet inte om det är korrekt beräkning än, men tror det.