så har inte jag tolkat det alls heller ifrån NAF att de uppmuntrar/tillåter användning av nya stars.
så vi kör på det strikta och en får bara använda star players som är "måsten".
dvs den länk som Pellevin skrev.
Kan också nöja mig med rekommendationer om bra områden med kommunikationer som kommer funka bra för alla de tänkbara lokalerna - det verkar som östra delarna av stan är bra eller?
nära centralen är nära brunnsparken som typ alla spårvagnar åker igenom, också nära hållplats centralstationen som har en del. så oavsett var i Gbg lokalen hamnar är det enkelt att ta sig därifrån.
har hittat en lokal som är ledig, dock finns det två problem med den. den är egentligen för dyr och finns inte garanterad tillgång till lokalen förrän vid 11-12 på lördagen.
men har även ringt för annan lokal men där verkar jag kunna få veta det hela först imorgon då rätt person är på plats.
Anmälningsavgiften är en väldigt liten del av kostnaden när man åker på en turnering så det är enligt mig viktigare att turneringen blir av med ett högre pris än att den ställs in. Men går det att lösa innom nuvarande ramar är det ju givetvis att föredra.
Anmälningsavgiften är en väldigt liten del av kostnaden när man åker på en turnering så det är enligt mig viktigare att turneringen blir av med ett högre pris än att den ställs in. Men går det att lösa innom nuvarande ramar är det ju givetvis att föredra.
Comments
Hänger inte med?
så vi kör på det strikta och en får bara använda star players som är "måsten".
dvs den länk som Pellevin skrev.
Hahahaha! Nä men lite seriös är jag.
om du tar dirty player och ger rottern disturbing presence så får du säga att du har foul presence varje gång du sparkar på motståndaren.
kul! och helt rätt!
bra att sikta högt!
jag har haft tre-fyra intressanta som jag kollat upp men allt har varit upptaget.
så just nu är jag i en lokal lokalsvacka.
Kan också nöja mig med rekommendationer om bra områden med kommunikationer som kommer funka bra för alla de tänkbara lokalerna - det verkar som östra delarna av stan är bra eller?
OK men nära centralen blir bra? Isf törs jag boka, tack!
men har även ringt för annan lokal men där verkar jag kunna få veta det hela först imorgon då rätt person är på plats.
alltså fördelen med att anordna en turnering är ju att slippa åka över halva stan :P
Plus ett.