Morn82 wrote: » Nu så har jag dock utgått ifrån att alla som går till slutspel kan spela i slutspelet så om många säger nej så kan @juiblex också komma med
Juiblex wrote: » Morn82 wrote: » Nu så har jag dock utgått ifrån att alla som går till slutspel kan spela i slutspelet så om många säger nej så kan @juiblex också komma med Jag räknar iskallt med att jag ligger först från slutet denna säsong! "ALL RR Belong to Us"
DavidD wrote: » Juiblex wrote: » Morn82 wrote: » Nu så har jag dock utgått ifrån att alla som går till slutspel kan spela i slutspelet så om många säger nej så kan @juiblex också komma med Jag räknar iskallt med att jag ligger först från slutet denna säsong! "ALL RR Belong to Us" Du har gjort mer cas (och tagit färre deaths) än mig.....
Juiblex wrote: » DavidD wrote: » Juiblex wrote: » Morn82 wrote: » Nu så har jag dock utgått ifrån att alla som går till slutspel kan spela i slutspelet så om många säger nej så kan @juiblex också komma med Jag räknar iskallt med att jag ligger först från slutet denna säsong! "ALL RR Belong to Us" Du har gjort mer cas (och tagit färre deaths) än mig..... Även släppt in färre TDs ser jag.... Men 0-1-7 borde vara något slags rekord?
Skullflame wrote: » Juiblex wrote: » DavidD wrote: » Juiblex wrote: » Morn82 wrote: » Nu så har jag dock utgått ifrån att alla som går till slutspel kan spela i slutspelet så om många säger nej så kan @juiblex också komma med Jag räknar iskallt med att jag ligger först från slutet denna säsong! "ALL RR Belong to Us" Du har gjort mer cas (och tagit färre deaths) än mig..... Även släppt in färre TDs ser jag.... Men 0-1-7 borde vara något slags rekord? Det är mitt rekord, som bäst alltså.
khanmank wrote: » Jag är med den 14:e Edit: Såg lite väl drygt ut det där ... jag KAN vara med den 14:e ...
grumplekins wrote: » Ska inte MNG rensas inför kvarten?
razta wrote: » grumplekins wrote: » Ska inte MNG rensas inför kvarten? Det ska dom, jag har bara varit lat.
grumplekins wrote: » razta wrote: » grumplekins wrote: » Ska inte MNG rensas inför kvarten? Det ska dom, jag har bara varit lat. Nu tror jag det är mindre bråttom än jag är dålig på att hålla reda på reglerna...
Comments
så om många säger nej så kan @juiblex också komma med
Jag räknar iskallt med att jag ligger först från slutet denna säsong!
"ALL RR Belong to Us"
Du har gjort mer cas (och tagit färre deaths) än mig.....
Även släppt in färre TDs ser jag....
Men 0-1-7 borde vara något slags rekord?
Det är mitt rekord, som bäst alltså.
Byt lag! Det kanske går bättre med ett annat lag
Klara för slutspel:
Lockmund
Razta
Grumplekins
Morn
Ionas
Nyaga
Ozt
Sista platsen är @khanmark som håller just nu utan att jag fått svar om han vill/kan spela. Om han nu inte vill spela ser det ut som @ztorm snor platsen. Blir det ett till avhopp så snor @cynial den
Edit: Såg lite väl drygt ut det där ... jag KAN vara med den 14:e ...
Med khanmarks svar så är slutspelsmatcherna nu uppe på sidan! Bara å spela på!
Verkar inte bättre.
Det ska dom, jag har bara varit lat.
Nu tror jag det är mindre bråttom än jag är dålig på att hålla reda på reglerna...
Fast hade jag inte varit lat hade du inte behövt fråga