Sundsvall Summer Crush

1246

Comments

• @pellevin jag ville åka med :)
    Vilken tid åker du?
  • Pellevin wrote: »
    Jag kör alltså upp till Sundsvall från Fjollträsk på fredag. Var det någon som ville åka med?

OBS! Jag kör inte ner igen förrän tidigast på onsdag, så vill ni åka ner på söndag måste ni ordna det på annat sätt.

Jag kommer också ta bilen till Sundsvall och kan slänga av packet runt stan söndag em....

• Sveriges vackraste stad.
  • Juiblex wrote: »
    Pellevin wrote: »
    Jag kör alltså upp till Sundsvall från Fjollträsk på fredag. Var det någon som ville åka med?

OBS! Jag kör inte ner igen förrän tidigast på onsdag, så vill ni åka ner på söndag måste ni ordna det på annat sätt.

Jag kommer också ta bilen till Sundsvall och kan slänga av packet runt stan söndag em....
    Åker du upp på fredag? Tänker att det kan vara dumt att vi tar två bilar samtidigt.
  • Kommer köra från Öland upp till Sundsvall, inte bestämt mig om jag kör i ett, eller stannar hemma i stan och sover någon timme ännu.

Skall tillbaka till Öland igen på söndagen :-)
  • Ok, då kör jag egen bil. Tack för snabbt besked!
    @pellevin jag ville åka med :)
    Vilken tid åker du?
    När passar det för dig?
  • Nice, då åker jag gärna tillbaka med dig :)
  • Vafalls, vad hände med mitt resesällskap!
  • edited July 2019
    Nice, då åker jag gärna tillbaka med dig :)

Klart att du får (läggmatch om vi möts...).
  • Btw, fan vad kul att du kommer Pontus!
  • Juiblex wrote: »
    Nice, då åker jag gärna tillbaka med dig :)

Klart att du får (läggmatch om vi möts...).

Haha grymt, nu har jag en bortförklaring om det går åt pipan :)

• Skuld wrote: »
    Vafalls, vad hände med mitt resesällskap!

Kan ju alltid åka till Gävle och göra en swop där :)
  • Jag tycker att ni ska ha ett brustet hjärta som logga :D
  • Jag hittar inte schemat. Var är det?
  • Pellevin wrote: »
    Jag hittar inte schemat. Var är det?

på facebook, i eventets beskrivning.

Lördag
    Match 1: 0900 - 1130
    Lunch: 1130 - 1230
    Match 2: 1230 - 1445
    Match 3: 1500 - 1715
    Match 4 1730 - 1945
    Söndag
    Match 1: 0930 - 1145
    Match 2: 1200 - 1415
  • Tack! Mina FB-skills är begränsade. Jag kollade igenom eventet och hittade inte detta.
  • Nej, jag hittar inte eventets beskrivning. Hur hittar jag den?
  • gå till Sundsvall Summer Crush.
    klicka in dig på eventet.
    längst upp ar typ bild och lite lite info. sen kommer en avdelning där det står 'details'.
    på mobil så klickar du bara på texten och den fälls ut, på dator så ska det finnas någon text i slutet på 'details'-delen där det står typ 'show more' eller något liknande beroende på vilket språk du använder. klicka där och all info ska dyka upp.
  • OM DU BEHÖVER FÖRSTORA TEXTEN FÖR ATT LÄSA BRUKAR CTRL OCH + FUNKA FÖR ATT GÖRA TEXTEN STÖRRE OCKSÅ @pellevin
  • *rofl
  • missade tåget med typ en minut.
    så ni får klara er utan mig i helgen då jag inte har råd att köpa någon ny biljett för att åka upp.
  • edited July 2019
    brocCooLi wrote: »
    gå till Sundsvall Summer Crush.
    klicka in dig på eventet.
    längst upp ar typ bild och lite lite info. sen kommer en avdelning där det står 'details'.
    på mobil så klickar du bara på texten och den fälls ut, på dator så ska det finnas någon text i slutet på 'details'-delen där det står typ 'show more' eller något liknande beroende på vilket språk du använder. klicka där och all info ska dyka upp.
    Jag kör Chrome på PC, och det finns ingen avdelning som heter details. Det finns en knapp med tre prickar, men den går inte heller till något sådant. I själva verket går jag till Sundsvall Summer Crush, och sedan är jag inne på eventet, inget klick däremellan.
  • brocCooLi wrote: »
    missade tåget med typ en minut.
    så ni får klara er utan mig i helgen då jag inte har råd att köpa någon ny biljett för att åka upp.
    Fan vad trist, men även lite rättvist.
  • edited July 2019
    @pellevin det är mycket simpelt. Gå in på eventet. Läs tills texten tar slut, där kan du trycka på den blåmarkerade texten "mer" så kommer all information.
  • brocCooLi wrote: »
    missade tåget med typ en minut.

:(
    Jag vet hur det känns när det händer
  • Tråkigt!
  • Mycket bra podd. Gillar det skarpt. Hoppas ni får till en bra turnering, känns som ni gjort er hemläxa för att lyckas med det.

Synd bara på faktafelet i slutet att denna turneringen skulle vara mest kompetativa i Sverige, med tanke på startfältet i Örebro (där inga Sundsvallsbor vågade dyka upp utan istället var det duktiga danskar och ökända örebroare med).
  • Gillar skarpt Lards inlägg men... men... I andra delen har ni båda helt fel! SnowBowl klår er med pitchlängder. Vi har en lokalbo och tågar in en co-organiser och senast hade vi liknande antal och lockade fler utlänningar! Wtf ni har rookie numbers! Kom igen! Hae ni ens pris för flärrest elf?

Efter denna lilla hetts, kom till ludvika i december :) pretty plx. Kommer finnas pris för bästa trähäst och kanske flärrest elf igen! Nya nomineringar gillas så ladda FB kontot med facebash och så kör vi!
  • AosAos
    edited July 2019
    Lard wrote: »
    Synd bara på faktafelet i slutet att denna turneringen skulle vara mest kompetativa i Sverige, med tanke på startfältet i Örebro (där inga Sundsvallsbor vågade dyka upp utan istället var det duktiga danskar och ökända örebroare med).

Räknade seriöst inte med en lagturnering och ingen är mer besviken än jag att vi inte fick ihop ett lag , men tydligen har alla våra spelare barn och alla har dom samma helg...

@inforthepain
    Och kollar man på din lista över poäng den här säsongen inforthepain så kommer 8 av 10 från top 10 på den listan just nu till turneringen så utgår från den helt enkelt ;)

(ska även tillägga att det är fel på den då Umeå turneringen blev fel rapporterad och gamesohard's 9 poäng ska vara på Aos)

• Oberwald_1 wrote: »
    @pellevin det är mycket simpelt. Gå in på eventet. Läs tills texten tar slut, där kan du trycka på den blåmarkerade texten "mer" så kommer all information.
    Det sista som står på eventet för mig är en post om fan art, det finns inget under det.

Sign In or Register to comment.