Sundsvall Summer Crush

edited July 2019 in Turneringar
Anmälda

Oberwald - Betalt/Roster
Spoiledsquid - Betalt/Roster
Zedd - Betalt/Roster
AoS - Betalt/Roster
Duckwing - Betalt/Roster
Coma - Betalt/Roster
Inforthepain - Betalt/Roster
Havaji - Betalt/Roster
MickeMaskin - Betalt/Roster
Kaju - Betalt/Roster
Broccoli - Betalt/Roster
Skuld - Betalt/Roster
Juiblex - Betalt/Roster
Pellevin ---/Roster
Thursablot - Betalt
Spett - Betalt
Toivonen - Betalt
Ikterus - Betalt
Redniwer - Betalt
Robin - Betalt
Zulu -
Uppling -
Blackmane -
Razta -

Odd man out/in
Johan.S
Magnus Eriksson

Det kostar 100:- per kranie. Betalas med fördel så fort man vet att man ska vara med, mest för att jag ska slippa ligga ute med allt för mycket dalasi för priser. Swish till mig 0723871734.

Om någon är intresserad så kör vi en form av förberedelseturnering inför World Cup i Sundsvall 13-14 Juli. Man får naturligtvis vara med även om man inte ska på World Cup. Men vi har kopierat reglerna rakt av, så om man vill spela in sig med reglerna och testa sin roster är det bra läge.
Den är reggad och godkänd hos NAF så man kan ju delta bara för rankingen och de fina priserna annars :)

Gå gärna med i Sundsvall Blood Bowl och eventet "Sundsvall Summer Crush" för er som vill vara med och har facebook.

https://www.facebook.com/events/2208840902666932/?notif_t=plan_user_associated&notif_id=1554926076989751

https://member.thenaf.net/index.php?module=NAF&type=tournaments&func=view&id=4787
«13456

Comments

• 9 matcher?
  • edited June 2019
    Nej, har gjort några små justeringar för att det ska passa tvådagars och inte bli allt för energikrävande. Det står i beskrivningen; men det är 6 matcher - 4 på lördag och 2 på söndag. Där ytterligare skills läggs på efter andra och fjärde matchen.
  • Kul! Mycket sannolikt att jag tittar in. Måste bara kolla med tjocka släkten.
  • Du är välkommen!
  • Hur många är anmälda än så länge?
  • Ligger runt 10 pers just nu. Alla är inte helt säkra dock och det kommer eventuellt tillkomma några fler. Tror inte vi blir färre än 10 när det väl är dags. Det är ju NAF sanktionerad turnering och kommer även upp som en turnering i Swedish Open. Kommer förmodligen locka några tävlingsinriktade.
  • Jag hittar ingen Skönsmovägen i eller i närheten av sundsvall. Är adressen rätt?
  • My bad, Skönsmogatan 24 ska det vara.
  • Jag kommer!
  • Ja det är klart. Nu när det är Skönsmogatan, och inte dito vägen.
  • Gå gärna in i eventet via Blood Bowl Sundsvall på Facebook. För er som har Facebook dvs.
  • Hotellrum bokat. Jag kommer.
  • (Facebook-eventet verkar dock inte finnas)
  • Jodå det finns i gruppen Blood Bowl Sundsvall. Sundsvall Summer Crush. Publicerades 10 April, så man får scrolla ned en liten bit. Jag kan försöka bjuda in dig manuellt ifall det är något som buggar.
  • edited May 2019
    Oberwald_1 wrote: »
    Jodå det finns i gruppen Blood Bowl Sundsvall. Sundsvall Summer Crush. Publicerades 10 April, så man får scrolla ned en liten bit. Jag kan försöka bjuda in dig manuellt ifall det är något som buggar.

Det är något som buggar när en klickar på länken :)

• Jag bjuder in dig manuellt till grupperna.
  • Jag är intresserad. Detta sammanträffar när jag både har semester å inte något för mig.
  • Jag måste tyvärr hoppa över, kommer att vara i Finland den helgen så kan inte närvara.
  • Bra där Razta! Synd där Pärtan, men det är inte fy skam med Finland heller.
  • Hm, om jag kan lösa att vara i Malmö såpass att jag hinner till jobbet på måndag morgon (mitt i natten anser jag) så är jag intresserad. Ska undersöka i veckan.
  • Hoppas det går att lösa Pidpad!
  • Ser sådär ut. SJ säger att jag måste lämna Sundsvall vid 12 snåret för att hinna :P
  • hur ser det ut med möjlighet att få bo hemma hos någon?
  • Pidpad wrote: »
    Ser sådär ut. SJ säger att jag måste lämna Sundsvall vid 12 snåret för att hinna :P

inge flyg hem då?
  • Det ska nog gå att ordna fram några sovplatser. Jag ska undersöka bland lokalborna.
  • Finns det fler som behöver sovplats? Så jag vet hur många jag ska försöka hysa in någonstans.
  • tror @inforthepain också vill ha sovplats
  • razta wrote: »
    Pidpad wrote: »
    Ser sådär ut. SJ säger att jag måste lämna Sundsvall vid 12 snåret för att hinna :P

inge flyg hem då?

Inte mycket bättre om jag inte vill betala på tok för mycket.
  • Ser ut som jag kan komma upp.
    Lägg gärna till mig på sovplats lista :)
  • Taget. Minst fyra platser kan jag lösa ut i nuläget. Broccoli, inforthepain och Mike har tre av dessa. Duckwing, om du har avbokningsbart hotell så kan du ta fjärde platsen.
    Får förhoppningsvis lös ett par platser till innan det beger sig.
Sign In or Register to comment.