Sundsvall Summer Crush

1356

Comments

• Tills 6 juli ska jag veta. Ingen förlängning behövs för mig
  • @Pellevin Vilken tid tänker du åka ca?
  • Pellevin wrote: »
    Jag planerar att köra Sthlm-Sndsvll fredag 12/7 om någon är intresserad av att åka med. Kommer dock inte att köra tillbaka på söndagen.

Snor gärna en bilplats!
  • razta wrote: »
    Pellevin wrote: »
    Jag planerar att köra Sthlm-Sndsvll fredag 12/7 om någon är intresserad av att åka med. Kommer dock inte att köra tillbaka på söndagen.

Snor gärna en bilplats!

elakt!
    då kan bara fyra åka i bilen. och hur ska du ta dig upp?
  • @pellevin jag åker också gärna med. Vore ju toppen.
  • Kul att några vill åka med.

Har inte bokat tid ännu, men tänker mig att starta från Tullinge kring 12-12:30 och kan sedan plocka upp folk längs vägen norrut. Lämpliga upplockningsplatser är Årstaberg och Järva krog. Men är såklart redo att diskutera alternativ.
  • Låter grymt Erik :)
  • brocCooLi wrote: »
    elakt!
    då kan bara fyra åka i bilen. och hur ska du ta dig upp?

Jag tänkte gå jag.

• Jag uppfattar att @razta och @mikethemachine har bokat platser till Sundsvall (men inte därifrån) med mig. Någon annan? @coma? @Juiblex? @Duckwing?
  • @pellevin har tyvärr barnen den helgen
  • @Pellevin jag jobbar så tar tåget upp på fredagen lite senare istället. Ses på lördagen! :)
  • @Oberwald_1 Jag behöver hinna med tåget vid 14 tiden för att komma hem under söndagen. Finns det möjlighet att avstå från match 6 och bara köra en match på söndagen?
  • I värsta fall ja, ser dock över andra alternativ först. Som att börja tidigare på söndagen -0830 istället för 0930, att du spelar dina söndagsmatcher med klocka, speed-variant om möjligt. Går tåget prick 14 eller senare?
  • @melisqus kanske att det hjälper om du får skjuts till Gävle och tar ett tåg därifrån?

Jag kommer ta bil denna gång och åker förbi Gävle
  • Skuld förslag är lockande men jag har inte bestämt mig ännu. Risk att det känns för stressigt för att vara sista helgen på semestern.
  • Erbjudandet kvarstår tills avfärd från sundsvall sker, det kommer inte påverka hur jag gör vilket som.
  • Hör upp samtliga. AoS har tänker göra ett podcast-avsnitt om Summer Crush där han går igenom några rosters och coacher som han på något sätt anser sticka ut. För att underlätta för honom med det så ser jag gärna att man skickar in sina rosters så fort som möjligt.

skicka till mig på joel.thungren@outlook.com

• Hör upp samtliga igen!

Jag stänger anmälan 5:e, därefter accepteras bara anmälan för att hålla jämt antal. Just nu är vi 24 anmälda och i den perfekta av världar står det sig.

10:e är deadline för rosters. Betalning kan göras på plats den 13:e för er som inte vill eller kan använda swish.

• edited July 2019
    16 Rosters inne! Bara 8 kvar!
    Än så länge 12 olika raser av 16 möjliga.
  • bara 16 möjliga? Vilka lag är det som inte tillåts?
  • Jag har förbjudit lag jag inte gillar.

Haha nä men jag uttryckte mig fel. Men ni förstår!
  • Oberwald_1 wrote: »
    Jag har förbjudit lag jag inte gillar

Man måste få något för att man organiserar en turnering....
  • coma wrote: »
    bara 16 möjliga? Vilka lag är det som inte tillåts?
    När han fått in 16 rosters kan de inte omfatta fler än 16 raser. Han tillåter endast en ras per lag.
  • Pellevin wrote: »
    coma wrote: »
    bara 16 möjliga? Vilka lag är det som inte tillåts?
    När han fått in 16 rosters kan de inte omfatta fler än 16 raser. Han tillåter endast en ras per lag.

fy fan! sämsta jag varit med om
  • Jag tänkte så som Pellevin beskriver. Går naturligtvis att misstolka...om man vill det ;)
  • Har fått en såndär läglig spelning i helgen så. Som broccoli brukar säga "va synd att dom inte kommer få en dj i helgen då" så måste tyvärr avboka mitt deltagande
  • Vi har producerat en podd där vi snackar om kommande turnering. Går igenom en del av listorna.

Lyssna om ni vill och håna oss sedan för våra usla analyser.

Vi ses på lördag!

https://tmbb.podbean.com/mf/play/8r8gz5/BB-podcast_-_190708.m4a
  • Jag har inte ens hört den än men bara känslan av att ni gjort det kan liknas med att vara nykär.
  • Jag kör alltså upp till Sundsvall från Fjollträsk på fredag. Var det någon som ville åka med?

OBS! Jag kör inte ner igen förrän tidigast på onsdag, så vill ni åka ner på söndag måste ni ordna det på annat sätt.
Sign In or Register to comment.