Har inte bokat tid ännu, men tänker mig att starta från Tullinge kring 12-12:30 och kan sedan plocka upp folk längs vägen norrut. Lämpliga upplockningsplatser är Årstaberg och Järva krog. Men är såklart redo att diskutera alternativ.
@Oberwald_1 Jag behöver hinna med tåget vid 14 tiden för att komma hem under söndagen. Finns det möjlighet att avstå från match 6 och bara köra en match på söndagen?
I värsta fall ja, ser dock över andra alternativ först. Som att börja tidigare på söndagen -0830 istället för 0930, att du spelar dina söndagsmatcher med klocka, speed-variant om möjligt. Går tåget prick 14 eller senare?
Hör upp samtliga. AoS har tänker göra ett podcast-avsnitt om Summer Crush där han går igenom några rosters och coacher som han på något sätt anser sticka ut. För att underlätta för honom med det så ser jag gärna att man skickar in sina rosters så fort som möjligt.
Jag stänger anmälan 5:e, därefter accepteras bara anmälan för att hålla jämt antal. Just nu är vi 24 anmälda och i den perfekta av världar står det sig.
10:e är deadline för rosters. Betalning kan göras på plats den 13:e för er som inte vill eller kan använda swish.
Har fått en såndär läglig spelning i helgen så. Som broccoli brukar säga "va synd att dom inte kommer få en dj i helgen då" så måste tyvärr avboka mitt deltagande
Comments
Snor gärna en bilplats!
elakt!
då kan bara fyra åka i bilen. och hur ska du ta dig upp?
Har inte bokat tid ännu, men tänker mig att starta från Tullinge kring 12-12:30 och kan sedan plocka upp folk längs vägen norrut. Lämpliga upplockningsplatser är Årstaberg och Järva krog. Men är såklart redo att diskutera alternativ.
Jag tänkte gå jag.
Jag kommer ta bil denna gång och åker förbi Gävle
skicka till mig på joel.thungren@outlook.com
Jag stänger anmälan 5:e, därefter accepteras bara anmälan för att hålla jämt antal. Just nu är vi 24 anmälda och i den perfekta av världar står det sig.
10:e är deadline för rosters. Betalning kan göras på plats den 13:e för er som inte vill eller kan använda swish.
Än så länge 12 olika raser av 16 möjliga.
Haha nä men jag uttryckte mig fel. Men ni förstår!
Man måste få något för att man organiserar en turnering....
fy fan! sämsta jag varit med om
Lyssna om ni vill och håna oss sedan för våra usla analyser.
Vi ses på lördag!
https://tmbb.podbean.com/mf/play/8r8gz5/BB-podcast_-_190708.m4a
OBS! Jag kör inte ner igen förrän tidigast på onsdag, så vill ni åka ner på söndag måste ni ordna det på annat sätt.