Taget. Minst fyra platser kan jag lösa ut i nuläget. Broccoli, inforthepain och Mike har tre av dessa. Duckwing, om du har avbokningsbart hotell så kan du ta fjärde platsen.
Får förhoppningsvis lös ett par platser till innan det beger sig.
Härligt Nyaga! Jag lägger till dig i "kanske"-listan tills vidare
Börja med att gå med i gruppen Blood Bowl Sundsvall så ska ni komma åt eventet därifrån.
Bra Duckwing då tar du fjärde sovplatsen.
Jag fortsätter jobba på fler utrymmen.
Taget, säger till så fort jag vet om fler sovplatser. Länken fungerar fint för mig, det är nog bara så att ni behöver gå med i Blood Bowl Sundsvall först, då eventet är skapat i den gruppen.
Taget, säger till så fort jag vet om fler sovplatser. Länken fungerar fint för mig, det är nog bara så att ni behöver gå med i Blood Bowl Sundsvall först, då eventet är skapat i den gruppen.
@Melisqus vi drar igång 0900 på söndagen, se till att käka en rejäl frukost. Vi river av de två matcherna då utan lunchpaus. Så runt15-16 beräknar jag att vi ska vara klara om inget oförutsett händer.
@melisqus bra att du uppmärksammar det, jag har ändrat så vi kör fyra matcher på lördagen och två på söndagen. Som vi körde på pellevinbowl, jag tyckte det var ett bra upplägg. Du hann reposta innan jag redigerade mitt inlägg också ser jag. I tid beräknar jag att vi är klar runt 15.
Ahh det är Blood Bowl. Man ska vara nöjd med varje vinst, tärningarna är en del av spelet. Jag gratulerar till vinsten, spelar man inte stabilt spelar tärningarna sällan speciellt stor roll så fair and square
Jag tänkte stänga anmälan en vecka innan. Dvs 6 juli. Därfefter får folk skicka in sina rosters. Är det så att du får veta i sista stund om du kan? Vi ska nog kunna lösa det ändå i så fall.
Comments
Taget! Då avbokar jag mitt hotell.
Börja med att gå med i gruppen Blood Bowl Sundsvall så ska ni komma åt eventet därifrån.
Bra Duckwing då tar du fjärde sovplatsen.
Jag fortsätter jobba på fler utrymmen.
Jag är åxå intresserad av sovplats egentligen.
Länka till gruppen då
MVH
Lat
@razta och övriga. Detta är gruppen.
Okej. För de som inte vet så bor jag i Berlin, det förklarar kanske förvirringen
Grymt @coma!
Börjar bli ett bra gäng nu. 19 anmälda, 13 som betalt redan. Det underlättar inköpet av ytterligare priser. Stort tack!
Jag är med på två ställen i första posten.
Havaji=Anders Ekman=The Dicer of Machines
@Broccooli Uppfattat! Jag kryssar av iftp.
@Skuld Tråkigt! Ja jag menar det faktiskt
@Oberwald_1 Och vad betyder det i sluttid? För i post nr 3 i denna tråden så står det att det är 3 matcher per dag.
Den svider, får se om det blir en tredje match i Sundsvall
Miraklet kan ha hänt att jag kan vara med i allaflal