Tusen poäng till arrangörerna av årets SM. Å nästan lika många poäng till alla trevliga bollspelande kissekatter som var där och förgyllde min tillvaro. Extra tack till @Spoiledsquid som fullkomligen dräpte mig på planen på det mest trevliga och ödmjuka sätt man kan tänka sig. Nurgle är fantastiska, du är fantastisk och jag sitter här och kvällsmumsar på en japansk KitKat!. 😊
Några få grejer att skruva på till nästa gång (enl mig)
Vego-käket tog slut dag 1, inte så kul för de som blev utan. Så ett bättre system om man ska ha käk på detta sätt.
För lång väntan från sista match till prisutdelning. Borde kunna speedas upp, folk är trötta, har långt hem, men vill samtidigt hylla vinnarna.
Systemet med att endast kunna köpa ett klippkort var inte bra. Funkade säkert om man skulle ha nåt på förmiddagen dag 1. Men ville man ha en kaffe efter lunch dag 2 för 100kr så kändes det orimligt. Så förslag är att ha både swish och klippkort.
@sirvejlance tanken va att det skulle gå köpa utan klippkort med. Måste blivit nån miss i bytet av sus nånstans. De tar vi med oss
vego hände det en olycka med dag 1. Vi hade beställt 10 extra rätter men det skedde en sak så vi vågade inte servera. Så ni som hade vego och inte fick så hör av er till mig så skickar vi tillbaka pengarna om ni vill.
jag kommer skicka ut ett formulär till er inom kort där ni gärna får komma med feedback. Vi vill veta så vi kan skruva upp kvaliteten lite till nästa år
Comments
@83wotan ZTV
@83wotan - Text-tv kanske, vi väntar alla med spänning :D
Så, nu har Björklöven precis spelat klart, kör @Oberwald_1 kör! :D
Lottningen ligger uppe här:
https://tourplay.net/en/blood-bowl/swedish-team-national-championship-2025/scores
Tack @Mago Alltid du som räddar mig :D
@Frantic får ju hoppas dragningen gick bättre än löven matchen ;) (shotsfired)
@bloodfeast Löven vann med 11-2 så jag hoppas du har rätt ;)
Postar det saknade schemat
@Smulzer match 1 i 1h och 30 min? :)
@83wotan nä lunchen startar då!
de som spelat klart sina matcher kan börja äta
Uppfattat! @Smulzer
@Frantic ja, ni slapp ju möta oss ;)
@Marty33 hsd tog du vägen?! Hade räknat med en tung kväll fylld av alkohol med dig?! ❤️❤️🍆🍆
@83wotan jag såg han sent
❤️❤️
Riktigt bra fixat SM! Jag hoppas att ni orkar arra det nästa år igen.
Stort tack för mitt första SM, superbra arrangerat och jag har haft skitkul!
skotten är även han lyrisk!
Tack för iår!
@Smulzer kommer bilder läggas upp nånstans?
Tusen poäng till arrangörerna av årets SM. Å nästan lika många poäng till alla trevliga bollspelande kissekatter som var där och förgyllde min tillvaro. Extra tack till @Spoiledsquid som fullkomligen dräpte mig på planen på det mest trevliga och ödmjuka sätt man kan tänka sig. Nurgle är fantastiska, du är fantastisk och jag sitter här och kvällsmumsar på en japansk KitKat!. 😊
Tack alla som kom och spelade detta år! Utan er hade vi inte kunnat göra detta!
Stort grattis till alla Vinnarna.
här kommer några bilder från idag och mer kommer!
Ses snart igen!
Grymt bra jobbat alla som arrangerat och spelat. Stort tack och kommer helt klart igen om möjligheten kommer 🧡🧡🤖🦾
Mycket trevligt arrangerat. Tack så mycket!
Tack så mycket för det arbete som SAS och övriga inblandande har gjort för att göra detta event till vad det blev!
Ja, fina arrangemang, och väldigt imponerande resultat @kaju!
Stort tack till SAS och SUS!
Välarrangerat och allt flöt på perfekt.
Bra arrat gubbs o gyals, det va toppen!
Några få grejer att skruva på till nästa gång (enl mig)
Vego-käket tog slut dag 1, inte så kul för de som blev utan. Så ett bättre system om man ska ha käk på detta sätt.
För lång väntan från sista match till prisutdelning. Borde kunna speedas upp, folk är trötta, har långt hem, men vill samtidigt hylla vinnarna.
Systemet med att endast kunna köpa ett klippkort var inte bra. Funkade säkert om man skulle ha nåt på förmiddagen dag 1. Men ville man ha en kaffe efter lunch dag 2 för 100kr så kändes det orimligt. Så förslag är att ha både swish och klippkort.
Jag lyckades swisha bara 20 spänn för en dricka. Det gick.
Du är charmigare än mig. Jag fick nobben (5+ utan reroll)
@sirvejlance tanken va att det skulle gå köpa utan klippkort med. Måste blivit nån miss i bytet av sus nånstans. De tar vi med oss
vego hände det en olycka med dag 1. Vi hade beställt 10 extra rätter men det skedde en sak så vi vågade inte servera. Så ni som hade vego och inte fick så hör av er till mig så skickar vi tillbaka pengarna om ni vill.
jag kommer skicka ut ett formulär till er inom kort där ni gärna får komma med feedback. Vi vill veta så vi kan skruva upp kvaliteten lite till nästa år