Skillpoint är lika med en skill, både primär och sekundär. Du kan även olika paket som påverkar antal skillpoints. Paketen kan även påverka antal primära och sekundära. Skicka PM om du vill ringa och styra upp ett lag.
@Pellevin man behöver inte vara aktiv medlem för Naf reg i turnering . Bara man varit medlem nångång. Men kul med nya tärningar om man återaktiverar såklart.
Ska också passa på att påminna om att det är gamla folkparksreglerna som gäller än. Man får inte ta med alkohol in på området. "Utanför staketet " får man klara sig bäst man kan. Men som sagt baren öppnar 15
Comments
Skillpoint är lika med en skill, både primär och sekundär. Du kan även olika paket som påverkar antal skillpoints. Paketen kan även påverka antal primära och sekundära. Skicka PM om du vill ringa och styra upp ett lag.
Jiipiii Får träffa Pelle igen.
Välkommen tillbaka
@alla Tack, jag har reggat ett lag nu (tror jag, inte så bra på tourplay)
@Oberwald_1 jag är inte längre aktiv medlem i NAF, kan du styra upp det?
Trist med @Chrixx men hurra för @Pellevin ❤️
Jag kan se laget i tourplay och det ser korrekt ut.
av alla som kunde tas in som reserver så blir det @Pellevin... <3
@Pellevin man behöver inte vara aktiv medlem för Naf reg i turnering . Bara man varit medlem nångång. Men kul med nya tärningar om man återaktiverar såklart.
Poff
har fått svar på frågan...
@sirvejlance tack, men jag vill gärna stödja NAFs verksamhet, så jag brukar regga mig om jag skall spela turneringar.
Om nån känner nån som inte har nått göra i helgen och vill spela BB finns en plats i ett lag.
Ska också passa på att påminna om att det är gamla folkparksreglerna som gäller än. Man får inte ta med alkohol in på området. "Utanför staketet " får man klara sig bäst man kan. Men som sagt baren öppnar 15
@organisatörerna: När jag anmälde mig skrev jag upp mig på någon form gratisboende på egen luftmadrass. Jag har dock sent om sider fixat annat boende.
@Oberwald_1 - Varför släppa lottningen först i morgon kväll? Kan ni inte göra det på dagen så man hinner prata ihop sig lite iaf :)
@Mooselord det är lugnt jag stryker dig