Bara för allas Info så låste jag upp och tillät en spelare ändra lag idag. Det är Odd man lagets ena som fått byta till Slann från Goblins. Detta pga han inte visste vad han skulle spela med innan vi låste tourplay. Detta för att få lite roligare på SM.
Börjar närma sig nu så hoppas alla håller på värmer sina tärningar och andra ritualer sker!
Btw, ni behöver inte oroa er för bäst klädsel, den vinner vi för tredje året irad eftersom vi kommer med våra björklöven-tröjor. Däremot har vi aldrig varit kvar för att ta emot priset så det har iofs alltid gått vidare till tvåan, så ja, kanske ska ni försöka anstränga er lite iaf :D
@Smulzer Jag följde diskussionen bara med ett öga tidigare så lade inte märke till formuleringen förrän jag såg posten på discord nu, så jag skulle vilja dubbelkolla.
Om det är 12 spelare på plan efter kickoff så väljer motståndaren en modell att avlägsna från planen, men den spelaren blir alltså inte utvisad, bara avlägsnad från planen?
jag tolkar “removed from the board” att de inte kan spelas vid ett senare tillfälle. Annars skulle även de spelare som inte finns på roster hamna i reserv.
Comments
@KaithOEX vi funderade på ha best painted så men kom fram till att svårt bedöma en hel squads målning i år. Så vi skippade det.
Ett förtydligande ang Best Dressed priset. Alla får delta. Men det är ett squadpris så vinner en så får squaden priset.
Bra kompromiss på best dressed
Bara för allas Info så låste jag upp och tillät en spelare ändra lag idag. Det är Odd man lagets ena som fått byta till Slann från Goblins. Detta pga han inte visste vad han skulle spela med innan vi låste tourplay. Detta för att få lite roligare på SM.
Börjar närma sig nu så hoppas alla håller på värmer sina tärningar och andra ritualer sker!
Ses snart!
Tycker att ni kan ha som regel att alla alltid får byta till Slann när som helst. Världen blir en bättre plats ju fler grodor den har.
@Bitter Dont tempt me :D
Btw, ni behöver inte oroa er för bäst klädsel, den vinner vi för tredje året irad eftersom vi kommer med våra björklöven-tröjor. Däremot har vi aldrig varit kvar för att ta emot priset så det har iofs alltid gått vidare till tvåan, så ja, kanske ska ni försöka anstränga er lite iaf :D
Vi kommer sälja klippkort för Kaféet detta år. blir lite smidigare då är det bara stämpla och ta nått.
Rosters är öppna på tourplay nu om man vill grotta ner sig.
Kul 🤩
Vad hände med ranta?
Vi ska spela in i helgen så ingen fara
❤️
@Smulzer Jag följde diskussionen bara med ett öga tidigare så lade inte märke till formuleringen förrän jag såg posten på discord nu, så jag skulle vilja dubbelkolla.
Om det är 12 spelare på plan efter kickoff så väljer motståndaren en modell att avlägsna från planen, men den spelaren blir alltså inte utvisad, bara avlägsnad från planen?
jag tolkar “removed from the board” att de inte kan spelas vid ett senare tillfälle. Annars skulle även de spelare som inte finns på roster hamna i reserv.
Nej den får inte spelas mer den game rund så därför ej stå i dougout
men har man 12 i sitt roster får den va med nästa gameround och hoppas man inte råkar ställa 12 spelare på planen igen.
Glömde vi sa ok till bribe tidigare i forumet så det är ok använda om man har.
Ranta är uppe
Okej, så den blir "sent off" enligt standard regler alltså?
Kanske är sagt någonstans redan, men är det sagt något när lottning kommer att ske?
@Skuld Fredag kväll. Kommer mer info
If anyone want to buy som excellent beard products please send me a message.
I will not bring so much with me but you can pre-order.
One product for 200 sek and two products for 380 sek. BLOOD BOWL discount 😎😍🥰
www.broderjoe.se
Info Lördag kväll
Hej Alla
Vi är några spelplaner kort 15st så har ni möjlighet ta med er ni som åker bil vore vi tacksamma.
Skriv här om ni har.
tar med en alicante
Tar med en Alicante
Tar med en matta modell större
Jag tar med en Alicante
Tar med en Alicante
Tar med en Alicante
Jag har redan packat ner en Alicanteplan :)
Har fått svar på min fråga.
Då Nurgle tagit sitt fasta grepp om Chrixx så byter vi coach och lag i eras squad och välkomnar @Pellevin till SM
varje skillpoint kan du välja skills för enligt paketn