Det står i kommentarsfältet. De flesta frågorna är besvarade och återupprepas, så @Skuld det skulle vara bra att kopiera upp svaren till infon och förtydliga :)
@Lockmund returresan hem finns plats för i min bil (dock 3 i backsätet), men så länge inte @Oxinotl går och vinner även denna turnering så kan vi ha roligt i bilen....
det var så jag åkte till NAFC första gången. @Mago skrev att han hade ett dubbelrum och frågade om någon ville dela. jag sa ja och sen var jag ju tvungen att lösa anmälan till turneringen och resa dit :D
Comments
Det står i kommentarsfältet. De flesta frågorna är besvarade och återupprepas, så @Skuld det skulle vara bra att kopiera upp svaren till infon och förtydliga :)
Ja det får man, möjligheten till secondary går att använda till primary om man vill
bara i kommentarsfältet som @Strid påpekade @Duckwing
brocCooLi Oct 9, 2024
det här "Tier 4 1160 tv 10 skillpoints to spend freely"
antar att en secondary skill kostar 2 skillpoints?
Skuld Oct 10, 2024
Det stämmer
En fråga
Spotpriser, är det något som uppskattas av de flesta eller är det bara några som uppskattar det?
Höjer det stämningen i en turneringen?
Kan tänka mig att fixa det och då blir det nog i flytande form
Jag har alltid tyckt att det är kul, men jag gråter inte om det saknas.
då kallas det faktiskt 'spottpriser' och nej tack! :P
men kör! jag har med mig quadra pow och det är ju ett spotpris.
Nu har jag skickat in roster och betalat :)
Det finns bara dubbelrum kvar vad jag kan se. Vill någon dela rum?
Vidare, finns det plats i någon bil tillbaka till Stockholm efter turneringen?
Nu har till och med medarrangören @inforthepain betalat sin närvaro, bara så ni vet. Obs ingen panik
jag har inte betalat men tänker inte betala heller. så det så!
när är deadline för saker? dvs betala och skicka in roster
Lördag!
En liten bump, för snart beställer jag rum annars.
@Lockmund returresan hem finns plats för i min bil (dock 3 i backsätet), men så länge inte @Oxinotl går och vinner även denna turnering så kan vi ha roligt i bilen....
Tack. :)
@Lockmund Ugh, sugen, fundera tills i morgon?
Nej nej kom kom bara havaji
Bestäm först, tänk sen
Exakt. Gör som @Duckwing säger. Agera även i livet så som man gör på Blood Bowl plan.
det var så jag åkte till NAFC första gången. @Mago skrev att han hade ett dubbelrum och frågade om någon ville dela. jag sa ja och sen var jag ju tvungen att lösa anmälan till turneringen och resa dit :D
Tänk så bra det blev! Bara köra!
Jag väntar in ditt besked @Havaji.
Börjar närma sig deadline för anmälningarna. I morgon lördag förväntas jag ha alla rosters.
Dessa saknar betalning och rosters:
@coma
@kaju
@Ionas
Dessa saknar bara roster
@mrselecta
@Sindragosa
@inforthepain
@Chrixx
@Drexxl
@Ozt
@Duckwing
@Theomir
Jag är helt övertygad om att jag både betalt och skickat in roster. Kan dock ha missat att skriva rätt meddelande på Swish.
"Du kan sakna roster..." säger jag lite bittert och kan inte bestämma mig mellan tre olika....
Det är ju massor med tid kvar, varför denna stress.
Fick ett mail. "Fantastiskt roster godkänt och fått betalt!"
Eh, vem är du och vad har du gjort med Skuld? Dags för en orosanmälan? 😶
@Lockmund Skickade DM, vi kan fortsätta där
Är de någon snäll hjälte som vill låna ut en Gronbrindal till mig under den helgen?🩵
Jag tar med min om jag minns