Det är nog ingen skillnad utan ett ”skrivfel” som ligger kvar sedan tidigare. Har för mig att de skulle ena samtliga texter till det ena alternativet vid något tillfälle.
Gällande starplayers har jag övervägt med mig själv och kommit fram till att jag följer regelförslaget som Ungern har gällande bannade stars:
The following star players are banned and cannot be hired by any team: Morg, Griff, Skitter, Hakflem, Bomber, Cindy, Zzharg, Estelle, Dribl & Drull, Deeproot, Kreek, Varag.
Samt tillägg för Htark
Såg också nån fråga gällande Highlander rule. Den gäller så möts samma star så spelar den inte alls.
Comments
Stämmer beslutade megastars enligt GW gäller. Allt till och med chorfs är gilltigt.
Jag anmäler mig.
Jag kommer vara där!
Med spend freely på lägsta tier innebär det att man kan skaffa både primary och secondary?
@Drexxl ja.
nu är resan bokad! hoppas jag bokade till rätt ställe den här gången.
Jag måste avanmäla mig, hade glömt att jag lovat bort mig på julbak och sådant med tjejen och barnen denna helg
chicken @Oberwald_1! vågar inte möta motståndet.
Barnen får var sitt humanlag att spela mot varandra, tjejen tar ett dvärglag. De får helt enkelt delta, så kan ni baka under rasterna.
När är sista dagen för att skicka in roster ?
Lördag 7/12
måste tyvärr ställa in :/
@Skuld vad gäller för Starplayers?
Får dom vara med, Highland rules, vilka får inte vara med?!?
Det ser ut som att endast tier 4 får köpa starplayers, och endast icke megastars.
Skulle gärna se en bra lista på Mega-Stars, då jag hört exempelvis Hthark är med, men han finns inte med i megastarlistan i erratan.
</3
Vad är skillnaden på tier 4 "skillpoints" mot tier 1-3 skills?
Det är nog ingen skillnad utan ett ”skrivfel” som ligger kvar sedan tidigare. Har för mig att de skulle ena samtliga texter till det ena alternativet vid något tillfälle.
skillnaden är att du kan spendera dem fritt. t.ex. fem secondary eller 10 primary, eller vilken kombo du nu vill.
Opsss jag var i fel tråd 😅
Listan på megastars finns i Erratan
Kommer att utgå från denna då när jag bygger lag. Tagga Hthark! (OBS osannolikt att jag spelar Hthark)
Jag har också utgått från den listan
Gällande starplayers har jag övervägt med mig själv och kommit fram till att jag följer regelförslaget som Ungern har gällande bannade stars:
The following star players are banned and cannot be hired by any team: Morg, Griff, Skitter, Hakflem, Bomber, Cindy, Zzharg, Estelle, Dribl & Drull, Deeproot, Kreek, Varag.
Samt tillägg för Htark
Såg också nån fråga gällande Highlander rule. Den gäller så möts samma star så spelar den inte alls.
Lägger till detta i första posten
Klokt beslut och bra att få det förtydligat i regelpaketet. Ursäkta mitt tjat.
Vad betyder
Tier 3 1150 8+1 skills?
Är det 8 primary plus en secondary? Varför får inte tier 4 någon secondary då?
tier 4 får ta upp till 5 secondary. de har 10 poäng, varav det kostar 2 att köpa en secondary.
se även detta Duckis.
Brocco har rätt!
@Drexxl är en love crusher...
Var står det???
Och hur var det med 8+1 för tier 3?
8 primary +1 secondary?
Får de ta 9 primary skills om de vill?