@sirvejlance har fortfarande mardrömmar om killen på NAF Championship för många år sedan som hade sprejat sitt Nurglelag med något som bokstavligen luktade spyor. Tror han hade en polare som var kemilärare eller något. Inlevelse kan gå över styr…
Om någon känner att de råkat fylla på sin älgotaur markörhög med cirka två styck så kan jag tänka mig att ta dessa, har blivit två kort under turneringen.
Comments
@Mago Skulle passa när man spelar mot foul apperance nurgle :) Slobby-fett pitch med gammal @Ozt lukt.
@Viccy när öppnar du rosters, så man får se vem som e vem?
@Viccy även en blind höna etc… 😉
@sirvejlance har fortfarande mardrömmar om killen på NAF Championship för många år sedan som hade sprejat sitt Nurglelag med något som bokstavligen luktade spyor. Tror han hade en polare som var kemilärare eller något. Inlevelse kan gå över styr…
Jag tänkte öppna det ikväll så har folk dagen på sig att rösta på ranta.
@Viccy o lottningen görs imorgon ?
@Mago Lol, kul överstyr!
@sirvejlance Det är inte kul att sitta på en turnering där 1/4 av lokalen stinker spyor.
@sirvejlance Ja lottar imorgon för att slippa göra om vid eventuella bortfall.
Kartongplaner är inte svinbra, jag tar med Alicante och min beryktade.
Vilken tid är folk i Sandviken och händer det nått kul ikväll? I sånt fall var?
Vi åker från Bromma kl 15, så gissar att vi borde vara där 18ish? Jag möter gärna upp. Bor på Smedjan.
Yes, ses där!
Tar med en SAS plan ( SM 24 planen)
WOW
Alltså inte 25, som blir den nya 😁
Vad är det för tiebreakets?
Så tight i toppen. Väldigt spännande
@mikethemachine Hur går det för vår tippning?
Alla 3 i topp 10 så den lever :)
Kaju är obesegrad.
Sirvejlance i top ser dock svårstoppad ut.
Första match 9:30 vintertid. Hur länge ska man behöva vänta 😀
Mitt tips ser riktigt bra ut just nu 1a,2a och 4a
Absolut stabilt inför sista rundan
Om någon känner att de råkat fylla på sin älgotaur markörhög med cirka två styck så kan jag tänka mig att ta dessa, har blivit två kort under turneringen.
Grattis till @kaju !
Skit i turneringen. Vem vann Ranta-tävlingen?
Tack för en trevligt turnering.
Alltid kul att se alla. 🤩
Grattis kaju, som sagt tippade ju dig 😁
Stort grattis till @kaju
Tack @Viccy för en välorganiserad turnering. Bra jobbat!
Grattis @kaju till vinsten!
Tack gänget för att ni kommer och spelar i Sandviken! Jättekul verkligen! Grattis @kaju, bra spelat! Hoppas ni kommer igen nästa år!
Tack @Viccy för fint arrangerad turnering.
Grattis @kaju till vinsten!
tack @Viccy för tillställningen! Tack alla motståndare för kul utmaningar och trevliga matcher! Tack alla andra för en skön stämning och inramning.
svensk blood bowl stronk!
Tack för alla grattisar!
Kul att vi har dolda talager som @Zalmour som dyker upp på svenska Blood Bowl turneringar. Hoppas det blir fler! Grattis till en fin placering.